vita moderna

kisses, tears & psychodramas

23.12.03

μυθική, ερωτική λογοτεχνία, οικιστικής αναρχίας!

Βάλε με στην αγκαλιά σου (αχ)
για να κοιμηθώ κοντά σου
βάλε με φως μου βάλε με
και πριν να φέξει βγάλε με.

Βάλε με από το πορτί σου (αχ)
για να κοιμηθώ μαζί σου
βάλε με φως μου βάλε με
και πριν να φέξει βγάλε με.

Βάλε με από το ντουβάρι (αχ)
μη μας πάρουνε χαμπάρι
βάλε με φως μου βάλε με
κι από τη μάντρα βγάλε με!

Με τη φωνή της Μαρίκας Καναροπούλου ή Τουρκαλίτσας ένα διεγερτικό,
νυχτερινό μπες-βγες για μερακλήδες εραστές,
σε ζεϊμπέκικο του Βαγγέλη Παπάζογλου.
Κορυφαίο. Αντίδοτο σε πάσης φύσεως πόνους.

1 Comments:

At 5:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Μπράβο σου που διάλεξες αυτό το τραγούδι!
Αν μάθεις ποτέ κάτι γιά τη ζωή αυτής της γυναίκας, στείλε μου μιά ειδοποίηση, σε παρακαλώ.

Σε καλώ στα blogs μου:

elkibra-rebetiko.blogspot.com
από κει θα βρεις και τα υπόλοιπα

 

Post a Comment

<< Home