vita moderna

kisses, tears & psychodramas

18.6.04

Ο κριτικός άνθρωπος.

Είναι ένας αλβανός στο μπαλκόνι μου από το πρωί και βάφει. Ανέβηκε με εξωτερική σκάλα και με ξύπνησε. Πρώτα έτριψε τα κουφώματα της πόρτας, στοκάρισε. Πότε πότε τραβάω λιγάκι την κουρτίνα και κρυφοκοιτάζω κρατώντας την ανάσα μου. Είναι επιμελής αλλά η σπιτονοικοκυρά με έχει πείσει ότι αυτοί έχουν στόχο να πασαλείψουν και να φύγουν. Άρα, παρότι τα μάτια μου άλλα βλέπουν, οι ιδέες μου κυριαρχούν.
Βγήκα πριν μια ώρα, δήθεν αδιάφορα. Χάιδεψα τα παντζούρια και είπα: ίσως χρειαστεί να ξανατρίψεις, να φύγουν οι αγριάδες.
-Μια χαρά θα γίνει, απαντάει.
-Σε κάποια σημεία, να εδώ, ίσως να βάλεις λίγο στόκο ακόμα.
Ποσώς με ενδιαφέρει. Αλλά πρέπει να δείξω ότι νοιάζομαι, να καταλάβει ότι δεν μπορεί να με ξεγελάσει. Να ησυχάσει και η φωνή της ιδιοκτήτριας που επανέρχεται μέσα μου. Το υπερεγώ μου.

Τώρα θέλω εξιλέωση. Έφτιαξα τοστ, έβαλα διπλό ζαμπόν, διπλό τυρί. Σέρβιρα κόκα κόλα σε ποτήρι με παγάκια και λεμόνι. Βγαίνοντας, όμως, βρήκα δύο αλβανούς! Πάρε αυτό, λέω στον έναν και φέρνω κι άλλο. Πυρετωδώς ετοίμασα το δεύτερο, αλλά το λεμόνι είχε τελειώσει. Πραγματικά λυπήθηκα.

Τώρα είμαι πάλι κρυμμένος πίσω από την κουρτίνα. Τους βλέπω να τρώνε και να πίνουν με όρεξη. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είμαι καλός άνθρωπος και κάνω καλές πράξεις. Επιπλέον, δεν με ξεγελάς εύκολα. Έχω αναπτυγμένη κρίση.

2 Comments:

At 12:28 PM, Blogger thas said...

Αντιγραφή σχολίων:

Μίτζη:Επειδή είμαι στο ακριβώς απέναντι μπαλκόνι και σε βλέπω να κρυφοκοιτάς τώρα από την κουρτίνα- όπως άλλωστε κάνω κι εγώ,(σςςςςςςςςς!) μάθε πως οι αλβανοί σε κοροϊδεύουν!Κάθε φορά που κοιτάς από την κουρτίνα δουλεύουν ενώ όλη την άλλη ώρα κάθονται! Άσε που συνέχεια δείχνουν προς το παράθυρό σου και κρυφογελούν! Νομίζω πως κάτι κακό σχεδιάζουν…Πρόσεχε! Έχω ακούσει πως μερικοί από αυτούς τρώνε και ανθρώπινο κρέας! Τώρα που εσύ κάθεσαι και γράφεις στον υπολογιστή σου μπορεί να μπουν από το σαλόνι αθόρυβα, να σου έρθουν από πίσω και….χραααατς!!! Άσε που μετά θα θέλουν να πιουν και κόκα κόλα για να χωνέψουν και δε θα βρίσκουν λεμόνι! Φαντάζεσαι τι θα πάθει ο γείτονας που θα του χτυπήσουν την πόρτα για να τους δανείσει…;

2004-06-18 12:07


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Χε χε. Ατιμούλα Μίτζη, πώς τα λες πώς τα λες…

2004-06-18 12:18


--------------------------------------------------------------------------------

kukuzelis:Ωραιότατο δίπολο thas-Μίτζη. Την πρωτοκαθεδρία την έχει ο thas βέβαια, αφού είναι σε θέση να εμπνέει τέτοιες αντιδράσεις. Chapeau ! ελληνιστί : σας βγάζω το καπέλο… Ακούω θορύβους στην πίσω βεράντα, πάω να δω μην είναι τίποτα Αλβανοί. Μόνο βότκα έχω να τους κεράσω. Κι αυτή με πορτοκαλάδα. Μουσουλμάνοι δεν είναι αυτοί οι τύποι ; Φοβάμαι…
*

2004-06-18 19:08


--------------------------------------------------------------------------------

διμιτρις:Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να στηλιτεύσω τον εξώφθαλμο ρατσισμό του Thas. Ποτέ δεν έχω πιεί απο τα χεράκια του κόκα με λεμόνι. Γιατί Thas? Κιεμένα μανούλα δε με έφερε σαφτό το κόσμο το σκληρό?

2004-06-18 23:07


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Πράγματι, διμίτρις, είσαι και συ μια μειονότητα, με τον τρόπο σου. Ίσως πρέπει να σε φροντίζω περισσότερο. Να μου το θυμίζεις, να βελτιώνομαι συνεχώς. Θέλω να γίνω πάρα πολύ καλός άνθρωπος.

kuk, μερσί μποκού τρε μπιάν ωσί , λαι μοί μπου καλιών. Λ' αλμπάνιε ε τρε τρε αντερεσάντ πουρ λα μιροριτέ ντε εγκζιστάνζ. Καρα τζαφέρ ε τρε τρε συμπαθητίκ πουρ λ' αλμπάνιε, πασκέ Λ.Α.Ο.Σ σε νε πα αν παρτί ντε λα ρασίσμ εξτρεμίστ, με αν παρτί πουρ λα ινκριζασιόν ντε λα σεντιμεντάλ ορτοντόξ. Μουά, τρε ορτοντόξ, τρε τρε μπον, τρε τρε τρε ζολί.

2004-06-19 09:34


--------------------------------------------------------------------------------

ΑΛΕΚΑ Μ.:Να είσαι καλά πρωϊ πρωΐ, γέλασα πολύ και με το κείμενο και με τα σχόλια….

2004-06-23 06:54

 
At 10:27 AM, Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Looking for buy bontril Official site of ferrari

 

Post a Comment

<< Home