vita moderna

kisses, tears & psychodramas

20.3.04

Διάδραση τώρα!

Στα πλαίσια της πρόσφατης μουσικολαγνικής επιστροφής μου στο παρελθόν, χαζεύω λίστες με top-10 έως και top-500 best rock albums ever, που βρήκα στο δίκτυο. Εδώ μάλιστα θα βρείτε συγκεντρωμένες δεκάδες τέτοιες λίστες που έχουν συγκροτηθεί από το 1974 ως το 2003. Χρειάζεσαι ημέρες για να τις δεις όλες. Στο top-500 του περιοδικού Rolling Stone με κλικ σε κάθε επιλογή, βλέπεις εξώφυλλο, πληροφορίες, κριτική.
Αυτά ως μια γεύση, υπενθύμιση, γιατί άλλος είναι ο στόχος μου, η φιλοδοξία μου.
Θα ήμουν ευτυχής, αν μου στέλνατε με e-mail, τη δική σας λίστα με τα καλύτερα. Μπορεί να είναι όσο μεγάλη ή μικρή θέλει, μπορεί να περιλαμβάνει όποια μουσική κατηγορία θέλει, ελληνικά, τούρκικα, μαροκινά-αδιάφορο! Μπορεί να αποτελείται από albums ή μόνο από τραγούδια. Θα μπορούσε να επεκταθεί αργότερα και σε βιβλία ή ταινίες, αλλά ας ξεκινήσουμε πρώτα από τα μουσικά. Γενικά, είναι πολύ ενδιαφέρον να χαζεύεις το γούστο, το στυλ, τις επιλογές του άλλου...Το βιβλίο (και η ταινία) High Fidelity περιγράφει ακριβώς αυτή την τρέλα με τις κατηγοριοποιήσεις και τις λίστες.

Μη διστάσετε αγαπητοί φίλοι, γνωστοί και άγνωστοι. Αρκετά με την αφωνία. Έλληνες αεί παίδες εισί, οπότε ας παίξουμε λιγάκι. Δεν κρίνουμε, συμμετέχουμε! Μπορείτε να προσθέσετε και σχόλια σε όσα λέτε. Η λίστα σας θα τοποθετείται αμέσως στη σελίδα που έφτιαξα γι' αυτόν ακριβώς το σκοπό. Το e-mail μου δίνεται παραπλεύρως (ή κάτω κάτω για κάποιους) πατώντας στο "e-mail me". Σας περιμένω εναγωνίως. Take your time, αλλά και το γοργόν και χάριν έχει. Μην ξεχνάτε το ψευδώνυμο. (προτίμησα το e-mail και όχι τα comments ώστε να υπάρχει αρκετός χώρος για όλους)

Η δική μου λίστα, με τα 50 καλύτερα, ΕΔΩ.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home