vita moderna

kisses, tears & psychodramas

23.6.04

Ο Κώστας

Ο συγγραφέας και φίλος Κώστας Κατσουλάρης, εισέρχεται δυναμικά στο δίκτυο με την προσωπική, πολύ πλούσια σελίδα του. Παρουσιάζονται τα βιβλία του, καθώς και οι κριτικές τρίτων σε αυτά (έχει τη γενναιότητα να παραθέτει και τις μη ευνοϊκές κριτικές), οι μεταφράσεις του (η ανάγλυφη, ζωντανή γλώσσα που πέτυχε στη συναρπαστική «Πλατφόρμα» του Ουελμπέκ αποτελεί κατόρθωμα), καθώς και η εκτεταμένη αρθογραφία του στο Βήμα περί παντός του (λογοτεχνικού) επιστητού. Το εντυπωσιακό με τον Κώστα είναι πως όλη αυτή η δραστηριότητα αφορά μόλις τα τελευταία επτά χρόνια της ζωής του, όταν αποφασίζει ξαφνικά πως αυτό που θέλει να κάνει είναι μόνο «να γράφει». Ανακαλύψτε τι κατάφερε.

1 Comments:

At 12:30 PM, Blogger thas said...

Σχόλια:

Μίτζη:Άντε και στα δικά σου, Τhas! Και όταν θα γίνεις μεγάλος συγγραφέας - όχι πως δεν είσαι αλλά περιμένουμε όλοι εναγωνίως να το πιστέψεις και συ και να αποφασίσεις να γράψεις- θα σου φτιάξω την καλύτερη και την ωραιότερη σελίδα στο δίκτυο και ας μη χαμπαριάζω από υπολογιστές!

2004-06-25 12:03


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Να 'σαι καλά Μίτζη μου. Εγώ το ξέρω ότι δεν είμαι καλαμπόκι… οι κότες όμως;

2004-06-25 20:32


--------------------------------------------------------------------------------

kukuzelis:Το σωστό, για την περίσταση, είναι : εγώ το ξέρω οτι είμαι καλαμπόκι, οι κότες όμως; Ή κάτι τέτοιο.

 

Post a Comment

<< Home