vita moderna

kisses, tears & psychodramas

15.12.04

Αντίο παχάκια ΚΑΙ κιλάκια!

Γυμναστήριο της αλυσίδας. Στη ρεσεψιόν. Στην ξανθιά.
-Γεια σας. Έχω ραντεβού στις 5 με τη διατροφολόγο.
-Μάλιστα κύριε Κ. Είναι πρώτη φορά κύριε Κ;
-Μάλιστα.
-Ακολουθήστε με κύριε Κ.
Τικ τακ, τικ τακ, γοβάκια, σκάλες, από εδώ κύριε Κ.
-Μάλιστα.

Σε μια από τις πόρτες σταματάει. Βάζει το κεφάλι της μέσα.
-Κυρία Νάνσυ, είναι εδώ ο κύριος Κ. Να περάσει;
Περνάω.
Όπως το υπέθεσα, η κυρία Νάνσυ δεν είναι ακριβώς κυρία. Είναι ένα μικροκαμωμένο, εικοσάχρονο κορίτσι πίσω από την οθόνη του υπολογιστή.
-Γειαάάάάάά σααααας, μου τραγουδάει χαρούμενα προτού καν με δει.
Καθώς σφίγγω το αδύναμο, παγωμένο χεράκι της, συνεχίζει:
-Μου αργήσατε λιγάκι!
(Αυτός είναι ο πρώτος γρίφος που δέχομαι. Διότι ποια είναι η σωστή απάντηση;
Μήπως πρέπει να πω: Είναι αλήθεια ότι σου αργήσαμε λιγάκι; Μήπως: Σου άργησα; Ή: σας αργήσαμε; Τέλος πάντων, διαλέγω κάτι άλλο.)

-Συγγνώμη.
-Καλέ δεν πειράζει! Για διατροφούλα;
(Για μένα μιλάει; Τι να μου κάνει εμένα μια τόση δα διατροφούλα;)
-Μάλιστα.
-Λοιπόν. Θέλω όμως πρώτα να βγάλουμε τα παπουτσάκια.
(Να δεις που η ζαβολιάρα δεν θα βγάλει τα δικά της)
Βγάζω τα παπουτσάκια.
-Και το πουλοβεράκι θα βγάλουμε.
(Από γλωσσικό ένστικτο άραγε, τώρα, δεν είπε: θα μου βγάλετε το πουλοβεράκι; Κρίμα!)
Χωρίς παπούτσια και πουλόβερ, είμαι εντελώς ανυπεράσπιστος και η γλυκιά Νάνσυ, με τη λεπτή φωνή της με καθοδηγεί:
-Θέλω να μου ανεβείτε στη ζυγαριά. Έεεεεετσι. Μπραααάβο!)

(Aποσυντονίζoμαι. Γιατί με επιβραβεύει; Πόσο χρονών είμαι; Μπορώ να αυτοεξυπηρετούμαι ακόμα; Επέζησα από ατύχημα; Τι έχω πάθει; )

Ξάφνου ακούγεται μια ουράνια μελωδία. Από την τσέπη της ιατρικής μπλούζας ξεπηδά μια ροζ μινιατούρα κινητού τηλεφώνου που σέρνει πίσω της χνουδωτά ζωάκια, μπρελόκ, μπουγελόφατσες, κλειδιά, όλα περασμένα στο ίδιο καλώδιο.
-Ναι, όχι. Έχω κόσμο τώρα, θα σε πάρω εγώ πίσω.
Τα όντα ξαναμπαίνουν στην τσεπούλα.
Έλεγχοι, μετρήσεις- τελικά ξαναφοράω παπούτσια/ πουλόβερ.

Λοιποοοόν. Κύριε Κ! Τρώμε το βράδυ;
-Τρώμε.
-Πίνουμε;
-Πίνουμε.
-Καπνίζουμε;
-Το κόψαμε.
-Κι όμως! Το ποτό είναι χειρότερο από το τσιγάρο.
-Το υπέθετα. Όσα καταφέρνεις είναι λιγότερο σημαντικά από όσα δεν.
-Δεν σας άκουσα;
-…
-Λοιποοοοόν. Κύριε Κ. Πρέπει να χάσουμε κιλάκια.
-Πρέπει.
Ωραίααααααααα! Όχι αυτό, όχι εκείνο.
-Εντάξει.
-Όχι εκείνο, όχι το άλλο.
-Εντάξει. Πατατούλες που μ’ αρέσουν;
-Αχ, κύριε Κ. μου! Αυτές είναι οι χειρότερες! Θερμιδικές βόμβες!
-Το υπέθετα.
-Όχι το άλλο, όχι το τέτοιο.
-Όχι.
-Ναι το έτσι, ναι το αλλιώς.
-Ναι.
-Σούούλαααα; Σούλα!
Αυτό με ξυπνάει από το μάντρα του ναι και του όχι. Τελικά η φωνή της διαθέτει και μπάσα όταν χρειάζεται.
Έρχεται η ωραία Σούλα.
-Ο κύριος Κ. θα πάρει τη διατροφή του. Η κυρία Μαίρη πήρε τη δική της;
(Εσείς Σούλα, πήρατε το τσάι σας;)
-Μάλιστα κυρία Νάνσυ. Εντάξει κυρία Νάνσυ.

-Μου υπόσχεστε ότι θα το τηρήσετε επακριβώς κύριε Κ;
-Σας υπόσχομαι, της απαντώ μαγνητισμένος.
(Τώρα κανονικά πρέπει να μου δώσει καραμέλα. Ή λίγη ζάχαρη έστω. Αντ’ αυτού μου δίνει την εκτύπωση της διατροφής μου)
Η μικρή Νάνσυ είναι πλέον ένας κυριαρχικός γίγαντας στα μάτια μου.
-Σ’ ευχαριστώ πολύ, της λέω αργά, με νόημα.
-Το καλοκαιράκι έρχεται κύριε Κ. Πρέπει να μου βιαστείτε!
(Εδώ πια από τα πολλά μου, βραχυκυκλώνω. Πρέπει άραγε να τη ρωτήσω κι εγώ: τι σου θέλω Νάνσυ μου, ώστε να μου απαντήσει: δεν μου θέλει τίποτα το αγοράκι μου και μετά να τρίψουμε τις μυτούλες μας;)

Καθώς κατεβαίνω τις σκάλες αναρωτιέμαι τι εποχή έχουμε ώστε να φτάνει κιόλας το καλοκαίρι. Μετά σκέφτομαι ότι μέχρι τότε, αν ακολουθήσω πιστά το πρόγραμμα, θα προτείνω στη Νάνσυ να πάμε για μπάνιο. Ενδεχομένως, αν έχω μεγάλη απόδοση, να πω και στη Σούλα!

4 Comments:

At 11:41 PM, Blogger thas said...

Σχόλια:


Areth:Σας παρακαλούμε να ρωτήσετε στο κατάστημα αν το μοντελάκι βγαίνει και σε γαλάζιο εκτός από ροζ…να το έχουμε υπ' όψιν μας.
Εμείς βέβαια το καλοκαίρι παίρνουμε τα βουνά και δε θα βγούμε ούτε φέτος σε πλαζ, αλλά ένα γαλανό μοντέλο, πάντα πρέπει να ξέρεις αν είναι όντως υπαρκτό ή αποκύημα φαντασίας.

Καλή αρχή…

υ.γ.:…εμείς από Δευτέρα (…εώς Τρίτη…)

2004-12-16 00:28


--------------------------------------------------------------------------------

Sofia:Μπράβο ρε thas πολύ γέλασα. Καλό κουράγιο.

2004-12-16 01:27


--------------------------------------------------------------------------------

Taflinel:Thas: Ντουζ πουάν!
Απολαυστικός όπως πάντα…

Υγ. Αυτό το "θα σε πάρω εγώ πίσω" κι εμένα μου στέκεται κάπως…

2004-12-16 11:19


--------------------------------------------------------------------------------

QarcQ:Το 2005 η μόδα θα τους θέλει ντυμένους με δερμάτινα,
πιο γυμνασμένους, να κυβερνούν κατώτερα όντα, άτιμα…

S-M leatherwear & "Nansy, who's your Daddy?"

…άτιμο! ΑΑΑΑΆτιμο!
Σκέφτηκες παραλίες και σε φόβισε το τραγούδι της Φάλαινας?
Can't be THAT big…!

Αγναντεύοντας την τελευταία αφίσα της Hugo Boss© στην απέναντι αποβάθρα του Metro©, με τον ημίγυμνο κούρο να ίπταται 1,5 μέτρο (χάρις τον γραφίστα…20 πόντους κανονικά) πάνω απ' το έδαφος, στο κεφάλι μου ηχούν τα λόγια του Tyler:
"Is that what a man looks like?"

2004-12-16 14:54


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Υπάρχει και ένα πολύ κατάλληλο για την περίσταση: Skinny: more beautiful.

Είναι λούπα: why should i waste my time each day trying to make myself more beaudiful…
Έτσι ακούγεται χαζό, αλλά το λέει με χιούμορ, έχει πλάκα.

Ευχαριστώ και τα καλά παιδιά που δεν φείδονται σχολίων…

2004-12-16 15:33


--------------------------------------------------------------------------------

Arkoudos:Μ' αυτά και μ' αυτά, στο τέλος θα είσαστε όλοι πιο όμορφοι, πιο έξυπνοι, και πιο πλούσιοι απο μένα το καλοκαίρι.

Γμτ την ατυχία μου, αδυνατώ να σας ακολουθήσω.

Btw, τηλέφωνο από το "Ροζουλίνι" κρατήσαμε; Μια μέρα θα γεράσεις (αργείς ακόμα) και τέτοιες κοπέλες θα είναι βάλσαμο: είναι αντίδοτο στην λογική σκέψη που θα σε κατατρώει τότε…

2004-12-17 18:25


--------------------------------------------------------------------------------

Oneiros:thas strikes back!
(Κρίμα που είμαι σαν οδοντογλυφίδα και δε μπορώ να πάω για αδυνάτισμα.. κοίτα τι τυχερά χάνουμε, και την ευκαιρία να εμπλουτίσουμε τους γλωσσικούς, αχέμ, μας ορίζοντες).

2004-12-18 20:13


--------------------------------------------------------------------------------

DiS:Το σκηνικό το έχω ζήσει κι εγώ με "διαιτολόγο" ένα πιτσιρικά γύρω στα 22. Όμως εγώ απλά παρακάλεσα να μην με αποκαλεί "κοπελιά" και "καλή" του …

(Έφυγα τρέχοντας και άκρως εκνευρισμένη με το σκηνικό, ευχαριστώντας την τύχη μου που είχα καταφέρει να πληρώνω με το μήνα).

Τς τς τς … άνδρες!

2004-12-19 17:35


--------------------------------------------------------------------------------

Kostas:Τι μου θύμισες αγαπητέ… Μια φορά είχα πάει με τη γυναίκα μου σεδιατροφολόγο στο Κολωνάκι για να χάσω 2 κιλά και 457 γραμμάρια για λόγους υγείας. Μας είχε μία ώρα, από τη ζυγαριά στο γραφείο του όπου να τα πτυχία σε βαριές ξύλινες κορνίζες να οι καρέκλες SATO, ξανά πίσω στη ζυγαριά, σα μοσχάρι στη Βαρβάκειο ένιωθα. Και να οι χειραψίες… Λες και μάς γνώριζε από το πανεπιστήμιο και είχε είκοσι χρόνια να μας δεις. Όταν φύγαμε κατάλαβα την αιτία της απόλυτης χαράς του. Εξήντα € ο καθείς αγαπητέ. Περπατώντας κάπου στη Σκουφά σχολίασα ότι ένιωθα σα να είχα πάει σε τράπεζα για να πάρω στεγαστικό. Φυσικά και δεν ξαναπήγα, αν και δεν θυμάμαι να τόλμησε η γυναίκα μου να μου το ξαναπεί. Όσο για τα 2 κιλά και τα 457 γραμμάρια, τα έχασα από τα νεύρα μου…

2005-02-14 17:09


--------------------------------------------------------------------------------

 
At 11:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Με το CUTTY SCHARK τι εγινε?Μαs το
κοψανε?

 
At 5:13 PM, Blogger thas said...

Εγώ είμαι και σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.!

 
At 10:18 PM, Blogger Promitheas said...

Κρίμα, κι εγώ νόμισα πως είχα βρει λαβράκι, ως δαιμόνιος ντετέκτιβ...

(Ο πρώην ανώνυμος σχολιαστής.)
:-)

 

Post a Comment

<< Home