vita moderna

kisses, tears & psychodramas

20.12.04

Θα.

Υποτίθεται πως κάποτε θα γράψω. Θα έλθει -δήθεν-ο καιρός που θα με βρίσκει το πρωί πάνω από λέξεις. Αλλά ο καιρός περνάει και έξω από το παράθυρο αλλάζουν οι εποχές· το χώμα στις γλάστρες αδυνατίζει. Χαζεύω τα ελάχιστα γραπτά μου, τα ανακατεύω, μικρή η συγκομιδή.

Ανολοκλήρωτες προσπάθειες, κείμενα-σκίτσα. Να ένα, που το χώμα στη γλάστρα του έχει αρχίσει να αδυνατίζει έτσι που μένει έκθετο, σε διαρκή εκκρεμότητα. Το στέλνω να ταξιδέψει πια στο ανεμοδαρμένο δίκτυο, αφού δεν κατάφερα μέχρι τώρα να το δω να μεγαλώνει στην αυλή μου. Ίσως πάλι, να διακατέχομαι απλώς από το αμερικάνικο σύνδρομο του "χαμένου" χρόνου· ότι, αντίθετα, κάθε πράγμα πρέπει να ωριμάζει στο σκοτάδι, μυστικά. Θα δούμε.

*


Τελευταία νύχτα


Στις έντεκα ξάπλωσα, σταύρωσα τα χέρια στο στήθος και βολεύτηκα στη γούβα του σωμιέ. Τώρα κοιτάζω αφηρημένη το ταβάνι. Στο ίδιο σημείο. Απ’ όταν πέθανε ο Νίκος φέραμε το ντιβάνι δίπλα στο παράθυρο να μπορώ ν’ ακουμπάω το νερό και τα φάρμακα. Βολεύει η εσοχή του. Παλιότερα μάλιστα, που διάβαζα λιγάκι τα μεσημέρια, στοίβαζα εκεί τους Ταχυδρόμους, κυρίως μ’ άρεσε να χαζεύω τα εξώφυλλα, τις κοσμικότητες. Είχα και μερικά βιβλία του παιδιού, έναν Λουντέμη, έναν Καζαντζάκη αλλά με νύσταζαν. Προτιμούσα το Μικρό Ήρωα, τίποτα φωτορομάντζα. Ό,τι διάβασα μικρή, έναν Ζολά δηλαδή κι έναν Ρουσσώ, λίγο Παπαδιαμάντη, μ’ αυτούς έμεινα. Συν κάποια στοιχεία γαλλικής. Άλλωστε μετά τα εξηνταπέντε τούμπαραν όλα… Τα μικρά γράμματα δεν τα διάβαζα ούτε με τα γυαλιά. Δυσκολευόμουν με το ποτήρι του νερού, ήτανε η αρθρίτιδα που με διάβρωνε. Αλλά σιγά σιγά πάγωσε και το μέσα μου, σα να κρυστάλλωσε. Κι αυτό που στην αρχή ήτανε σπάνιο, έγινε με τον καιρό η καθημερινότητά μου: κάποιος να με στήνει στον καναπέ σαν κούκλα, κάποιος να με φροντίζει. Η Τασία μου δηλαδή.


Η συνέχεια εδώ.

2 Comments:

At 11:45 PM, Blogger thas said...

Σχόλια:


τιτάνια:αχ, αυτό το "θα"…
Κλείσε το μπλογκ, άλλοθι είναι.

ότι γράφεις είναι υπέροχο.

(αν πάλι κάνω λάθος, συγνώμη)

2004-12-20 12:39


--------------------------------------------------------------------------------

DiS:Θεέ μου! Η αισιόδοξα χαμογελαστή ψυχοπλάκωση! Τι σκατά διάθεση είχες όταν τόγραφες, ρε Thas;

Για ρίξε και κανα άλλο να διαβάσουμε …

(λόγω αρχής δεν κρίνω ποτέ κείμενα που δεν είναι δικά μου)

2004-12-20 16:18


--------------------------------------------------------------------------------

ανώνυμη:Μου άρεσε πολύ!

2004-12-20 20:13


--------------------------------------------------------------------------------

astrElia:γυναίκα και υπερήλικη… Αυτό πρόσεξα πάνω από όλα: βούτηξες βαθιά σε ό,τι δεν είσαι. Αξιέπαινο.

2004-12-20 22:39


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Κυρίες μου: δούλος σας!

2004-12-21 10:37


--------------------------------------------------------------------------------

Sofia:Τί να σου πώ συγγραφέα μου για δούλος δεν ξέρω αλλά για ταλεντάκι σε κόβω. Εύγε τέκνον μου.

2004-12-21 11:54


--------------------------------------------------------------------------------

TOLIS:Πραγματικά πολύ καλό, thas! Η ατμόσφαιρά του είναι ορυκτή, σαν την κατάθλιψη. Στη θέση σου θα ήμουν πολύ περήφανος και μόνο για την εσοχή με τους Ταχυδρόμους.
Θα μου επιτρέψεις μόνο να παρατηρήσω οτι τα "διάβρωνε", "σαν κούκλα" και το β΄ πρόσωπο πληθυντικού της τελευταίας παραγράφου λίγο μου σκάλωσαν.
Μπράβο και πάλι!

2004-12-22 22:03


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Και πάλι ευχαριστώ. Πολύ.

2004-12-27 20:06


--------------------------------------------------------------------------------

papillon:Δεν είχα πάρει πρέφα μία!
Ή εγώ φταίω ή εσύ!
Το συνειδητοποίησα όταν κάποιος πιο πάνω είπε: "γυναίκα και υπερήλικη, ό,τι δηλαδή δεν είσαι"
…και καλά υπερήλικη…αλλά ούτε γυναίκα????
Ξαναδιαβάζω προσεκτικά τα διάφορα ποστς σου μπας&βγάλω άκρη…

Τα σέβη μου.

υγ. Μπήκα στο μπλογκ σου από τον arkoudo, αλλά ο τύπος κρεμάει και τη φωτό του καλού-κακού, μην πέσει σε κανά μ***** καλή μας γιορτινή ώρα!

Άντε, με το καλό το Σάββατο, με το καλό.

2004-12-30 13:29

 
At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. Selling my patent on the internet Volvo dealership georgia Can lipitor help you lose weight 1997 ford mustang ground effect body kits vinegar high blood pressure Concerta and adverse events Get laid in skagway alaska tshirts blue jackets hockey tickets 1995 jeep grand cherokee km2fl Luxury car rental in san diego

 

Post a Comment

<< Home