vita moderna

kisses, tears & psychodramas

17.12.06

what1 xart.b

27 Comments:

At 1:28 AM, Anonymous Anonymous said...

σούπερ!
ξεκινώ

 
At 2:11 AM, Blogger thas said...

Μπράβο! Θα περιμένω να μάθω εντυπώσεις αφού ανοιχτούν τα δώρα.

 
At 7:53 AM, Blogger ΦώΤΗΣ said...

χαρτί, μολύβι, ψαλίδι και πάμε!

 
At 1:28 PM, Blogger Areth said...

:)
τί όμορφα γράμματα.

@->--

 
At 2:06 PM, Blogger Κασσιανός said...

Thas, έχεις ωραία γράμματα, που φτιάχνουν ωραίες λέξεις, που κεντούν ωραίες φράσεις, που συνθέτουν ωραία κείμενα.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο!

 
At 2:14 PM, Blogger lemon said...

Ωωωωω (χτυπάω παλαμάκια απο τη χαρά μου), τι ωραία, τι ωραία που είναι οι αλλαγές, και στα θέματα και στις...γραμματοσειρές, στα βλογ μας (στη ζωή μας) !!!
Θαυμάσια, Thas μας!
:))

 
At 2:18 PM, Blogger lemon said...

Ωωωωω (χτυπάω παλαμάκια απο τη χαρά μου), τι ωραία, τι ωραία που είναι οι αλλαγές, και στα θέματα και στις...γραμματοσειρές, στα βλογ μας (στη ζωή μας) !!!
Θαυμάσια, Thas μας!
:))

 
At 2:21 PM, Blogger lemon said...

Ωωωωω (χτυπάω παλαμάκια απο τη χαρά μου), τι ωραία, τι ωραία που είναι οι αλλαγές, και στα θέματα και στις...γραμματοσειρές, στα βλογ μας (στη ζωή μας) !!!
Θαυμάσια, Thas μας!
:))

 
At 4:32 PM, Blogger το θείο τραγί said...

Γειά σου, Thas.

Το χράτς-χρούτς ήδη ακούω, τον χαρακτηριστικό εκείνο ήχο από τις εκπομπές παιδικής δραστηριότητας στην TV. Ναί;
Να και το μωγό.


Υ.Γ. Μά κάπου έστειλα κι εγώ χειρόγραφο το καλοκαίρι, ξενιτεμένος. Αλλά πού, δεν μπορώ να θυμηθώ. Σε καλό σου. Φιλί. Το γράμμα και φιλί.

 
At 11:25 PM, Blogger suigenerisav said...

Βλεπω τούτο το ιστολογιο διεκδικεί με αξιώσεις και πρακτικές χρηστικότητες-πέραν του να τέρπει τις ψυχές μας :)
Ο γραφικός χαρακτηρ δε ιδιαζόντως αποκαλυπτικός!

 
At 3:02 AM, Blogger thas said...

Καλή επιτυχία Φώτη!

Αρετή, είσαι εσύ (και η καρδιά σου η χρυσή, που λέει το άσμα) που τα βλέπεις έτσι. Καλές γιορτές και λουλουδάκια κι από μένα. @-,---

Κασσιανέ είσαι ποιητής. Χαίρομαι που σας αρέσουν, γενικά, τα γράμματά μου. Δεν γράφω πλέον καθόλου ρε γμτο. Ευχαριστούμε για τις κολακείες. Έτσι που τα λες θα τα πιστέψουμε.

Λεμονάκι είσαι πάντα αυθόρμητο παιδάκι λεμονάκι είσαι πάντα αυθόρμητο παιδάκι λεμονάκι είσαι πάντα αυθόρμητο παιδάκι φιλιά φιλιά φιλιά.

Θείο τραγί μου οι ταπεινές κατασκευές με μαγεύουν. Ξέρω να φτιάχνω και κουτάκια από χαρτί που γίνονται θαυμάσια φωτάκια, με την προσθήκη λαμπιονιών. Θα σου μάθω να φτιάχνεις κι εσύ, λίγο αργότερα όμως, όταν θα μεγαλώσουμε. Φιλιά.

Αξιόποινο, thx a lot.

Suigenerisav σ' ευχαριστώ πολύ. Τι αποκάλυψε η γραφή μου;

Αχά! Αυτή τη (διαγώνια) οπτική δεν την είχα σκεφτεί Σπάιρους. Θενκς. Καλές γιορτές και πάλι.

 
At 9:39 AM, Blogger kukuzelis said...

Ερωτεύθηκα, κι εγώ, τη γραμματοσειρά σου. Φέτος θα είναι η χρονιά του σι-ντι δώρου.

 
At 10:08 AM, Anonymous Anonymous said...

Ζηλεύω!!!Τα δικά μου γράμματα είναι ίδια κι απαράλλαχτα με την arial γραμματοσειρά, να μια πρόχειρη απάντηση γιατί δεν καλλιτεχνίζω. Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι όσους πιστούς φίλους επιθυμείς (εγώ με κάνα-δύο είμαι γενικά εντάξει).

 
At 10:24 AM, Blogger ellinida said...

Υπέροχη ιδέα ! Και ωραίος γραφικός χαρακτήρας , σου ταιριάζει απόλυτα .

 
At 11:25 AM, Blogger kerasia said...

Καλημέρα Thas. Πολύ γιορτινό ποστάκι μας έφτιαξες :))

 
At 12:52 PM, Blogger Xilaren said...

thaaaaaaaaaaaaas, φτιάχνεις κάνα-δυο και για μένααααααααααααααα;;;

(όχι, πως είμαι σούπερ τεμπέλα αλλά να....)
:-)))

Καλές γιορτές και σε σας!

 
At 1:35 PM, Blogger thas said...

Κοίτα επιτυχία τα γράμματα! Να μην έχει εφευρεθεί η πιξελοπένα ρε γμτ, να ποστάρω αβέρτα.

Kukuzeli m, θα περάσω να εξελέγξω την πορεία των εργασιών. Μπορούμε να στήσουμε μίνι βιοτεχνία, (θα αναλάβεις τα σκίτσα εντός) για τους φίλους /ες που βαριούνται να βρουν το μέσον μιας ευθείας- η xilaren καληώρα.

Μια και το έφερε η κουβέντα, θυμάμαι τώρα πώς βρίσκουμε το μέσον μιας πλευράς αν δεν έχουμε χάρακα (αλλά έχουμε διαβήτη). Τοποθετώντας τον διαβήτη στη μία άκρη της πλευράς, σχεδιάζουμε ημικύκλιο που τέμνει την πλευρά λίγο μετά την υποτιθέμενη μέση. (με το μάτι). Κάνουμε το ίδιο από την αντίθετη άκρη, διατηρώντας το ίδιο άνοιγμα διαβήτη. Ενώνουμε τα σημεία τομής εκατέρωθεν της ευθείας και…βουαλά!

Τουλάχιστον ίσχυε παλιά αυτό, δεν ξέρω αν η επιστήμη προχώρησε.

Δύσκολο πράγμα οι οδηγίες. Δεν είναι και σίγουρο ότι αυτό που λες γίνεται κατανοητό, σε παρασύρει η δική σου εικόνα.

Τι γίνεσαι βρε blured vision, καιρούς και ζαμάνια. Φιλιά πολλά. Και θένκςςς.

Ellindida μερσί βρε. Μου ταιριάζoυν λες; Που να τα δεις και σιμπιζάκι.

Kerasiaμου καλημέρα. Ευχαριστούμε πολύ πολύ.

Xilareeeeeen, είναι πανεύκολοοοοοοο. Θα δεις. Φιλιά φιλιά. Χρόνια πολλά.

 
At 4:58 PM, Anonymous Anonymous said...

Τι ωραίο! Να δώ αν θα τα καταφέρω, είμαι πάρα πολύ άγαρμπος στα χειροποίητα. Καλές γιορτές!

 
At 2:04 PM, Blogger discolata said...

αφού έκανα σκατά και παρτάλια δυο κάνσον και τρία χαρτόνια, αποφάσισα πως είμαι ακόμα αρτσούμπαλη. όπως ακριβώς και τότε.

και νιώθω ξαφνικά καλύτερα.
σα να μη πέρασε μέρα απο πάνω μου!

σμούσεν

 
At 3:42 PM, Blogger thas said...

Μα δεν μπορεί! Και οι δυο εσείς (prosopo & discolata) είστε καλλιτέχνες άνθρωποι. Λίγο μεράκι χρειάζεται. Άσε που μπορεί να βρείτε καινούρια στοιχεία στη διαδρομή και να το εξελίξετε το θέμα. Είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα. Καλά να περάσετε! Αντισμούσεν!

 
At 1:32 PM, Blogger kerasia said...

Thas,
σου εύχομαι όμορφα και λαμπερά Χριστούγεννα!!

 
At 7:04 PM, Blogger Old Boy said...

Aσχολείστε ακόμη με τον Thas, ενώ υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν πολύ καλύτερα από αυτόν:
http://www.athensvoice.gr/355/7476/7/7/7/showdoc.html

 
At 12:48 AM, Blogger thas said...

Πώς τα λες βρε παλιόπαιδο! :-)

Και σε σένα χρόνια πολλά Kerasia μου. Αγκαλιές και φιλιά.

 
At 5:14 PM, Blogger Καπετάνισσα said...

Ευχές λέω να σκορπίσω, ε;
Χαρά κι αγάπη να πολλαπλασιάζονται με το χρόνο, να ξεχειλίζουν, να βουτάει μέσα τους η ζωή!

Όλα σου τα όνειρα, άστρα που τρέχουν ν' ανταμώσουνε τη γη.

Αγάπη! Εντός μας και τριγύρω μας.

Γιορτές Φωτεινές!

 
At 8:54 PM, Blogger Sraosha said...

Έτσι, λοιπόν, θέλγονται αι γυναίκες.

Κι εγώ που πασχίζω τόσες δεκαετίες με λάδια μασσάζ, γωνίες πρόσπτωσης και ανάκλασης καθώς και ψίθυρους κάτω από το αυτάκι.

Ωιμένανε.

 
At 10:33 PM, Blogger Alpha said...

thas εσύ τα ξέρεις όλα μόνο εσύ τα ξέρεις.κι όταν το ανελέητο blogging τελειώσει το φως σου θα μείνει αναμμένο.να σαι καλά και ν απολαύσεις τις μέρες τις καλές.

 
At 3:39 AM, Blogger thas said...

kapetanissa, sraosha, mosaic καλοί μου άνθρωποι, σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα λογάκια σας! Χρόνια πολλά σε όλους.

 

Post a Comment

<< Home