vita moderna

kisses, tears & psychodramas

25.7.08

टेस्ट Άχρηστη είδηση (εμπλουτισμένη)

Από τους 27 καταγεγραμμένους θερινούς αναγνώστες της γκλίτερ παραγωγής vita moderna, οι 13,5* έχουν ήδη φύγει για διακοπές. Από τους εναπομείναντες, οι δέκα έκαναν το χρέος τους για τον μήνα Ιούλιο, συνεπώς, ακολουθώντας τον ρυθμό ανανέωσης των ποστ, είναι λογικό να ξαναπεράσουν από εδώ τον Δεκαπενταύγουστο. Καλές βουτιές, γκάιζ.

Τελικά τους δυο-τρεις που ενδέχεται να αφορά η πληροφορία πιο εύκολο είναι να τους πάρω ένα τηλέφωνο. Δικοί μου άνθρωποι είναι, δεν παρεξηγούν.
-----
*Φθαρμένο αστειάκι-κλισέ για την ευκολία του οποίου θα ντρέπομαι αργότερα.

*


Πάντως την εκπομπή πλαισιώνουν χρυσές επιτυχίες των σίξτις, γουιδ σάμερτάιμ αρόμα.


Κατεβασιά: Os grilos (the crickets sing for annamaria)_Walter Wanderley

*




Το κομμάτι: More_Gary Mcfarland

*




Εδώ: Ma Que Nada_Chris Waxman

*




Κι εδώ: El Cumbanchero_Los machucambos

Αύριο Σάββατο, στη μία το μεσημέρι, Σκάι 100,3. Τρία πουλάκια κάθονταν. Για φανατικούς αργόσχολους.

Την επιείκιά σας, άρχοντες.

***


Updated
Η τεχνολογία φρόντισε να μνημειώσει τα μνημεία:



[του κουτσόμπολάιζ ε μπιτ, να πούμε ότι ήπιαμε καφέδες πριν (ώστε να λυθούν οι κόμποι) και μπύρες μετά (ώστε να λυθούν τα μέλη). Ο Πιτσιρίκος διαθέτει μια φυσική, ανθρώπινη ζεστασιά- κάνει καλαμπούρια, χαιρετάει εγκάρδια τους εργαζόμενους, θέλει να πληρώνει πάντα εκείνος. Έχει εξαρχής ένα θετικό κόλλημα με την πάρτη μου, μού πετάει διάφορα συγκινητικά και γενναιόδωρα, με σπρώχνει να κάνω πράγματα.
Ο Οld boy είναι πλάσμα άλλου κόσμου, εντυπωσιακό μείγμα ήθους και συστολής, πραγματικός αντιστάρ. Νομίζω πως βασιζόμενος μόνο στα κείμενα και των δύο, δύσκολα συμπεραίνεις το ανθρώπινο πρόσωπό τους, την αύρα τους. Τέλος πάντων, στην εκπομπή στήνουν μια συμπαιγνία οι δυο τους ώστε να παρουσιαστώ ως μέγας γκουρού του μπλόγκινγκ- πράγμα σκανδαλωδώς ανυπόστατο και παραπλανητικό. Ενδεικτικό, όμως, όσων υποστηρίζω γι' αυτούς.

Ξαφνιάστηκα με τις προσωπικές ερωτήσεις- είχα μπει σε άλλο κλίμα, νόμιζα πως θα συνεχίζαμε να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων…Χόρευα και με το κομματάκι της αρχής…ξαφνικά έπρεπε να πω ποιος είμαι, τι κάνω και γιατί!… πάντως το όλον ήταν αυθόρμητο και χαλαρό. Τόσο, που ούτε ένα ευχαριστώ δεν προλάβαμε να πούμε στον άνθρωπο που μας κάλεσε. Του το λέμε τώρα, που είμαστε ψυχραιμότεροι. Καλή συνέχεια pits.]

18 Comments:

At 2:03 PM, Blogger kukuzelis said...

Ένας thas εμφανίζεται μόνο σε υπερπαραγωγή του Χόλυγουντ (ή του Μπόλυγουντ, για τον Old Boy). Λάθος, λάθος από τη σκοπιά του μάνατζερ. Ή πάμε για διεθνή καριέρα ή παίζουμε, ντάμιτ... Ρώτα και τους Los machucambos...

 
At 3:10 PM, Blogger thas said...

Δεν έχεις δίκιο. Κατ' αρχάς θα έχω τελικό λόγο στη φωτογράφιση και τη θερμοκρασία του χώρου. (το αιρκοντίσιον μου καταστρέφει τα μεσοχαμηλά.) Μακιγιέρ - κομμωτές-βαστάζοι γκαρνταρόμπας, εννοείται δικοί μου.

 
At 8:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Είμαι σίγουρη ότι δεν με υπολογίσατε στους 13,5. Εκτός κι αν είμαι η μισή...δεν ξέρω. Υπερπαραγωγές η ειδικότητα μας!

 
At 12:15 AM, Blogger Xilaren said...

αααα, ελπίζω να μην έχεις τρακ και τρως τα νύχια σου (που θα δεις τον Old boy εννοώ :Ρ)

μερσί πουρ λα μιουζίκ και μπράβο που έχεις τέτοια διάθεση, εγώ μόνο το δίσκο της μόνικας ακούω αυτές τις μέρες, έχω μπαφιάσει τόσο που μετά βίας κρατιέμαι να μην αρχίσω το στερεοτυπικό μετρώ-τις-μέρες-ανάποδα-πριν-τις-διακοπές (4 και σήμερα).

αχ, ήρθα εδώ να πω τον πόνο μου μιας και είμαστε εμείς και εμείς.

φιλιά, καλές βουτιές, have fun tomorrow!

 
At 11:55 AM, Blogger Αθήναιος said...

Εγώ εδώ, κολλημένη. Σιγά μην πάω στη Φολέγανδρο (γενικώς) και χάσω κάποιο επεισόδιο (ειδικώς).

Δεν ξεχνώ ότι χάρις σε σένα άρχισα να βλέπω τη νατουραλιστική αφήγηση και τη φλώρικη μουσική με άλλο μάτι!

:-*

 
At 8:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Σας άκουσα..Άντε και εις ανώτερα.. Και στο CNN εύχομαι

 
At 10:41 PM, Blogger Katerina ante portas said...

Γοητευτική και καλά τοποθετημένη φωνή αγαπητέ Τhas! Ευχάριστη έκπληξη από το ΣΚΑΙ!
-Ευχαριστούμε για τα τραγούδια!

 
At 8:05 PM, Blogger lemon said...

Ωραία thas, όλο και πλησιαζόμαστε!
Μιλάς όπως γράφεις (!), ελπίζω κάποια στιγμή να συναντηθούμε κιόλας, ώστε να σου σκάσω ένα μεγάλο φιλί (στο μάγουλο!)-δεν ξέρω άλλο τρόπο να δείξω την εκτίμησή μου :)

 
At 8:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Ευχαριστούμε. Ήταν μια ωραία εμπειρία.
Συνήθως όταν ακούμε κάποιον στο ραδιόφωνο, προσπαθούμε να φανταστούμε το πρόσωπο. Αλλά όταν τόσο καιρό διαβάζουμε κάποιον, το καλύτερο είναι ν' ακούμε τη φωνή του.

(Μάλλον χαζό σχόλιο. )

 
At 12:15 AM, Blogger hominid said...

> Μιλάς όπως γράφεις (!)

Αυτό σκέφτηκα κι εγώ. Φαινόταν και από δω, πάντως, για κουλ τύπος. ;)

 
At 11:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Ωραίες μουσικές, και
...νά'χει καλό η "Katerina ante portas" για το λινκ!! ;-)

 
At 1:39 PM, Blogger thas said...

Annabooklover: μα πώς, μα πώς, σε υπολόγισα…Να, μέτρα σχόλια και κρίνε!

Xilaren ευχαριστούμε για ευχές, αντευχόμαστε τα καλύτερα για τις καυτές μέρες που ακλουθάνε. Με έχει καταλάβει το bossa κλίμα, είναι αλήθεια. Έτσι μόνο μπόρεσα να αντιμετωπίσω το γίγαντα old boy που καθόταν απέναντί μου επικριτικός και ανθρωποφάγος. Κυριολεκτικά παλιόπαιδος.

Όρπετον είμαστε πολύ χαρούμενοι αν φάνηκε και σε κάτι χρήσιμο το ευγενές σπορ του μπλόγκινγκ. Εύχομαι να κάνουν και τον γύρο του κόσμου, να ξελασπώσουμε.

Αθήναιε διαβάζεις τυχαίους συνεργάτες περιοδικών και οδηγείσαι σε λάθος συμπεράσματα για τις θερινούς προορισμούς! Μάι φολέγανδρος, γιορ φολέγανδρος, χιζ φολέγανδρος …άκου φλώρικα τραγούδια και νατουραλισμοί… μου ακούγονται υπέροχα λάθος. Σι παραδέχομαι.

Maritsa πρόσεξε τι εύχεσαι. Συμμετοχή μου στο cnn αποκλείεται να είναι για καλό!

Katerina ante portas εμείς ευχαριστούμε για το support!

Γεια σου καλή μου Lemon. Σε φιλώ πρώτος εγώ. Πολύ μου άρενε η σύλληψη-διατύπωση πως «όλο και πλησιαζόμαστε»

Άσε Anonyme. Μέχρι φωνή, καλά είναι. Αλλά δεν μας παίρνει για περισσότερα.

Hominid: Γουατ ε νάις σερπράιζ!

Γεια σου Αννούλα , θενξ και για το άλλο σου σχόλιο στον προσωπότοιχο.

 
At 6:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Καλό, γλυκόλαλο εκ των τριών πουλάκι, πες μου, γιατί λάλησες στα ερτζιανά;
Να σου πω εγώ. Γιατί στην ουσία δεν σε ικανοποιεί το δίκτυο...

 
At 11:06 PM, Blogger Alpha said...

δεν μπορώ να πω πόσο χαίρομαι φίλε που σε άκουσα

εσυ κι ο αντισταρ είστε από τους πολυ αγαπημένους γραφιάδες, ψυχοεκφραστές, αστεροειδείς τύπους που δε χορταίνω να διαβάζω και γενικά

και είσασταν και οι 2 αυθεντικά αυθεντικοί, κάτι υπερσπάνιο γι αυτό τον πολιτισμό του δήθεν

 
At 11:18 PM, Blogger Old Boy said...

This comment has been removed by the author.

 
At 11:20 PM, Blogger Old Boy said...

This comment has been removed by the author.

 
At 11:22 PM, Blogger Old Boy said...

Ως πλάσμα του άλλου κόσμου προσπερνάω όλα αυτά τα συγχαρητηριολογικά (συγχαρητηριολογιοφίλ αναφορά) και θέτω το ερώτημα του ενός εκατομμυρίου δολαρίων. Γράφεις: «Νομίζω πως βασιζόμενος μόνο στα κείμενα και των δύο, δύσκολα συμπεραίνεις το ανθρώπινο πρόσωπό τους, την αύρα τους».
Ωστόσο, δεν θυμάμαι την ακριβή διατύπωση, αλλά είπες στην εκπομπή ότι στα μπλογκ περισσότερο από οπουδήποτε αλλού ο καθένας μπορεί να εμφανίζει τον αληθινό, βαθύ εαυτό του.
Οπότε τι συμβαίνει τελικά;
Είμαστε αυτό που δείχνουν τα μπλογκ μας, είμαστε αυτό που κρύβουν τα μπλόγκ μας, είμαστε δεν είμαστε τίποτα δεν είμαστε βρε;

 
At 4:15 PM, Blogger thas said...

@anonyme Άκου καλό, γλυκόλαλο πουλάκι! Ποιος, εγώ! Του γκουντ του μπι τρου…
Που λεεεες, όπως άκουσες, έγραψα πρώτη φορά στο μπλογκ επειδή κάποιος μου είπε: γράψε!
Το ίδιο έγινε και τώρα. Κάποιος μου είπε: λάλα!

Να σαι καλά βρε mosaic! Σ’ ευχαριστούμε άπαντες και οι δύο οι αστεροειδείς αυθεντικά αυθεντικοί τύποι και σου στέλνουμε αυθεντικές αντιστάρ ευχές για ένα σούπερ αυθεντικό καλοκαίρι γεμάτο αυθεντική δροσιά. (το έχει παρακάνει είναι η αλήθεια)

Εσένα old boy σε κανονίζω αλλούθενε.

 

Post a Comment

<< Home