vita moderna

kisses, tears & psychodramas

4.4.08

της Παρασκευής

Οι κυρίες του μυαλού


ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ

Μαύρα βάψ’τα μαύρα
κάτω πέσε κάτω
κλάψε αναστέναξε
πάτο πιάσε πάτο.

Της ζωής το πιάτο
άδειασε πια άδειασε
μαύρο είδες γάτο
που μπροστά σου πέρασε.

Άστο τώρα άστο
κάθισε και γέρασε.

*

ΕΛΠΙΔΑ

Κι αν ο γάτος ήταν άσπρος
κι είχε το πιατάκι γάλα;
κι αν στον πάτο είναι κρυμμένη
μες στην τελευταία στάλα
μια καινούρια αρχή;

Κι αν τα βάψω θαλασσί
με μια ρίγα λουλακί;
Κι αν γεράσω και μ’ αρέσει;
Ποιος θα μας το πει; Εσύ;

*

ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ
Δεν ξέρω, ίσως, ναι, μπορεί…
Έχει τρύπες το τυρί;
Ξημερώνει ή νυχτώνει
και το τέλος μου ζυγώνει;
Στου μυαλού μου το βαγόνι
έπιασε βροχή.

Μπορεί ακόμα μπορεί
να έχω πια τρελαθεί
και τότε ποιος θα ρωτήσει
να μάθει ποτέ; Το γατί;

Ίσως πάλι, ναι, μπορεί
να ’χεις τρελαθεί εσύ
που πιστεύεις παραμύθια
σινεμά χωρίς οθόνη
πιάσε λίγο το τιμόνι
ψάξε να 'βρεις την αλήθεια.

*

ΑΛΗΘΕΙΑ

Ψάξε ψάξε δεν θα με βρεις
ήμουνα πάντα εδώ
κρυμμένη στο βυθό
στο δώσανε το γράμμα
μα τ’ άφησες κλειστό.

Τρέξε τρέξε θα κουραστείς
θα πέσεις στον γκρεμό
με ψάχνεις στην Ασία
κι ήμουν στο Δομοκό.
Με ψάχνεις στην Ευρώπη
στριφογυρνάς σαν τόπι
για κάτσε ένα λεπτό
ήμουνα πάντα εδώ.

Σταμάτα να με ψάχνεις
και θα φανερωθώ.
Άσε τις εξυπνάδες
γίνε χαζό μωρό.
Στην κούνια σου κουνήσου
στον ίσκιο του μυαλού
δεν είμαι εκεί που ξέρεις
αλλά εντελώς αλλού.


Όλια Λαζαρίδου, Ο Καρδιά και ο Χωρίς Καρδιά / οι κυρίες του μυαλού, ΕΣΤΙΑ 2006
Εικόνες: της ίδιας.
Κριτική παρουσίαση: Κωστής Παπαγιώργης.

14 Comments:

At 8:27 PM, Blogger greekgaylolita said...

Η οργανωση του επιμετρου αυτη την εβδομαδα, μ'εχει συνεπαρει;-)

 
At 1:32 PM, Blogger kukuzelis said...

Εξαιρετικά. Εξαιρετικά! Ακριβώς τα ίδια ξεχωρήσαμε. Και πού να τα ακούσεις μελοποιημένα από τον Μπερκέτη. Προσεχώς... Ίσως...

Με ψάχνεις στην Ευρώπη
στριφογυρνάς σαν τόπι
για κάτσε ένα λεπτό
ήμουνα πάντα εδώ.

Εξάκτλυ.
*

 
At 8:23 PM, Blogger Φαίδρα Φις said...

"δεν είμαι εκεί που ξέρεις
αλλά εντελώς αλλού..."

δεν το ήξερα ότι έγραφε η Όλια Λαζαρίδου,τη θαύμαζα στις υποκριτικές της ερμηνείες,
αλλά μάλλον γράφει και καλά,

καλό βράδυ,
χαιρετισμούς

 
At 1:14 AM, Blogger Βάσκες said...

Εξαιρετικό και έκπληξη η δημιουργός.

 
At 7:06 AM, Anonymous Anonymous said...

Για τραγουδάκια...

Μμμ, ίσως , μάλλον , μπορεί, αν είναι ταλαντούχος ο μουσικός

Αλλά εσεις κάνετε σαν να ανακαλύψατε τον T.S. Ελλιοτ
του 21ου αιώνα.

 
At 12:10 PM, Blogger thas said...

Θα παρακαλούσα τους φίλους και αναγνώστες του παρόντος, άλλη φορά, όταν διαβάζουν κάτι που τους αρέσει, να μην κάνουν σα να ανακάλυψαν τον T.S. Elliot του 21ου αιώνα. Άιντε. Δεν καταλαβαίνετε πως μ’ αυτόν τον βαλκάνιο ενθουσιασμό σας έχετε κουράσει;

(τραγουδάκια ε; τα κακόμοιρα μωέ μωέ...)

 
At 12:32 PM, Blogger Xilaren said...

This comment has been removed by the author.

 
At 12:33 PM, Blogger Xilaren said...

Πού πήγαν του σαββάτου (και της κυριακής οέο);

ή μήπως ξαποσταίνεις; καλομάθαμε

ωραία, ωραία η λαζαρίδου

 
At 12:39 PM, Anonymous Anonymous said...

εγω θελω να διαβασω κατι δικο σου κι οχι αλλων

 
At 1:56 PM, Blogger greekgaylolita said...

Αυτα τα θεματα τα εχουμε συζητησει και παλιοτερα anonymαγαπητε.
Συμ-μορφωθειτε ως προς τις επιθυμιες του blogιδιοκτητη(και θα γυρισει και ο τροχος;-)

 
At 9:39 PM, Blogger QarcQ said...

‘Μπορεί ακόμα μπορεί
να έχω πια τρελαθεί…’

Είμαι βαλκάνιος μπλόγκερ
Που πιο συχνά το χάνει
T.S.Elliot, Τσιτσάνη

Χτες έμαθα πως πάσχω
Από αποπροσωποίηση

Κάν’τα τραγούδια anonymous
Να πιάσει τόπο η ποίηση
Κι εγώ
Θα κόψω λούπες για τα λόγια που ‘πες

 
At 1:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Ευχαριστούμε Thas.


Έξ άλλου από κριτικούς, δόξα τω Θεώ, έχουμε μπόλικους...


Άλλα μας λείπουνε...



Ας επαναλάβω κι εγώ:

Μαύρα βάψ’τα μαύρα
κάτω πέσε κάτω
κλάψε αναστέναξε
πάτο πιάσε πάτο.
πάτο πιάσε πάτο.
πάτο πιάσε πάτο.
πάτο πιάσε πάτο.
πάτο πιάσε πάτο.
πάτο πιάσε πάτο.

 
At 12:33 PM, Blogger thas said...

Με εξόντωσαν τα εδάφια xilaren- πολύ κακή σχέση τιμής προς απόδοση. Στριφογύριζα τη νύχτα προσπαθώντας να εντοπίσω εδάφιο, χωρίο. Το πρωΐ, πριν πιω καφέ πηδούσα από χωρίου εις χωρίον προσπαθώντας να εντοπίσω το ζητούμενο. Άμα τη λήψει του ζητουμένου χωρίς να πιω καφέ γκούγκλιζα, για να πλαισιώσω με φωτό. Άμα τη λήψει της φωτό και χωρίς να πιω καφέ προχωρούσα σε πληκτρολόγηση. Μετά τον καφέ συνερχόμουν και προχωρούσα σε απόσυρση ή και εκ νέου έρευνα φωτό / εδαφίου. Κατάκοπος έφτανα στο μεσημέρι όπου και ρωτούσα τον εαυτό μου: στη ζωή σου λέγε τι κάνεις ωρέ.
Οπότανε είπα μέσα μου. Φτάσε ως την Παρασκευή τώρα που δεσμεύτηκες και το Σαββατοκύριακο πήγαινε για μαργαρίτες. Και ποτέ ποτέ ξανά να μην υποσχεθείς στον εαυτό σου μεγαλεία και σήριαλ.

anonyme, και τα ξένα, όσα μας αρέσουν, δικά μας είναι- τα γράφουμε λιγάκι κι εμείς...

είσαι σοφός ggl

όσο για σένα qarcq, είσαι σοφός, είσαι και μερακλής.

anonyme το βρίσκω κι εγώ εξαίρετο...το καλύτερότερότερο

κάτω πέσε κάτω
πιάτο πιάσε πάτο.

 
At 11:38 AM, Blogger Frangoulina said...

χαιρετώ!
ήθελα απλώς να πω πως το blog μου αρέσει πολύ!
είμαι νέα στην παρέα της blogόσφαιρας και θα ήθελα κι εγώ το κοινό μου!
ευχαριστώ!

 

Post a Comment

<< Home