vita moderna

kisses, tears & psychodramas

16.7.04

Για την πάρτη μας

Επειδή με σταματάνε στο δρόμο άγνωστοι περαστικοί, εργάτες, αγρότες, νοικοκυρές και μου λένε «τι έπαθες ρε μεγάλε και μιλάς σα φλώρος», μετέφρασα κομμάτι κομμάτι το «υπέρ ημών»(βλέπε πιροηγούμενο)
 
Εμείς οι άνθρωποι όλο λάθη κάνουμε, όλο κάτι μας λείπει. Πώς είναι ο Θεός; Ε, εμείς καμία σχέση! 

Άμα κάτσεις και το σκεφτείς αυτό, κάποια στιγμή φλασάρεις. Δεν φτάνει που είσαι μικρός, μισός κι ανήμπορος, πεθαίνεις κι από πάνω. Τουλάχιστον πεθαίνουν κι οι άλλοι, οπότε παρηγοριέσαι κάπως, δένεσαι μαζί τους στο στρατόπεδο. Μόνο ο Λοχίας δεν πεθαίνει.

Οπότε, αφού ό,τι και να κάνουμε τελευταίος περνάει ο ψηλόλιγνος τύπος με τη λεπίδα, αξίζει να το φιλοσοφήσεις το πράμα. Ας τη βρει ο καθένας  όπως γουστάρει, μη του τα ζαλίζεις, μην τον κρίνεις, έτσι κι αλλιώς αύριο μεθαύριο αναχωρεί. Όπως όλοι. Ευτυχώς που γίνεται κανας σεισμός, κανα ναυάγιο και συνερχόμαστε.

Καλός άνθρωπος σήμερα είναι εκείνος που καταλαβαίνει τον άλλον. Έχεις ένα πουλί στο κλουβί; Ας’ το να πετάξει, μην του φέρεσαι καλά και ψήνεσαι ότι είσαι καλός άνθρωπος.

Θρησκείες, ιδεολογίες και παπάρες. Βράσε όρυζα. Μη τούτο, όχι εκείνο, δεν το κανες καλά, να κοιτάς τη συντρόφισσα στα μάτια- όχι πιο χαμηλά. Άσε με καημένε να κοιτάω όπου θέλω, άσε με να κάνω λάθος. 
 

Είχα ένα φίλο, ήξερε μπουζούκι. Κάθε φορά μου λεγε: θέλω να παίξω τόσα πράγματα, έχω μέσα μου πολύ πράμα. Αλλά άμα πιάνω το όργανο μου δένονται τα δάχτυλα.

Μ’ άρεσε έτσι που καθόταν, με κοίταζε και δεν ήξερε τι να παίξει

Για μένα το νόημα είναι ένα:  Άραξε κάτω απ΄το δέντρο και περίμενε. Καλά είσαι εδώ στη σκιά.

Άντε καλό καλοκαίρι, ρε παλιόπαιδα.

3 Comments:

At 12:41 PM, Blogger thas said...

Σχόλια

φλώρος φλωρίδηςΕίσαι μεγάλος, μεγάλε. Πήγες τη ψυχή μου στην κούλουρη, αλλά σήμερα ίσιωσα. Άσε τα φλώρικα για τους φλώρους. Εσύ είσαι άντρας πελαγίσιος. Λαϊκό παιδί. Να το πω φλώρικα : το σημερινό είναι άψογο στο τετράγωνο. Δηλαδή και είναι καλό από μόνο του και ταυτόχρονα είναι καλύτερο απ' τ' άλλο. Το βρίσκω βαθύτερο. Γιατί ; τρέχα γύρευε. Αυτόν το φίλο σου τον μπουζουκτζή πολύ τον πάω. Κάλο καλοκαίρι, μόρτη.

2004-07-16 09:18


--------------------------------------------------------------------------------

φλώρος φλωρίδηςΤο καναρίνι μου πάντως δεν τ' αφήνω γιατί θα το φάνε οι γάτες. Σε πιάνω όμως.

2004-07-16 09:35


--------------------------------------------------------------------------------

φλώρος φλωρίδηςΞέρω και συντρόφισσες με κάτι χαμηλά, ίλιγγας με πιάνει. Αυτές τις κοιτάω στα μάτια μη τυχόν και παραπατήσω. Τώρα τι νομίζουν αυτές…ποσώς…

2004-07-16 09:48


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Όμορφα τα λες κι εσύ ρε μάγκα, μου φτιάχνεις το απομεσήμερο, φεύγω ήσυχος για διακοπές. Μ' αρέσει που επικοινωνάμε κι είναι κρίμα που κρεμάσαμε κι οι δυο τα οργανάκια. Θα καθόμασταν τώρα στο ύπαιθρο, θα πίναμε έναν πολλά βαρύ και όχι μέχρι να γείρει ο ήλιος κι ύστερα ντίγκι ντίγκι, να θυμηθούμε καμιά κλίμακα χρωματικιά. Πεθύμησα κι ένα ούζο με μεζέ. Καλή αντάμωση.

2004-07-16 14:32


--------------------------------------------------------------------------------

Λάθος ωτοστόπ."Για μένα το νόημα είναι ένα: Άραξε κάτω απ΄το δέντρο και περίμενε.",είπε.
"Καλά είσαι εδώ στη σκιά. "
"Εγώ θα τρέξω μες στον ήλιο να μου κλείσω δωματιάκι δροσερό, με φιλόξενη οικοδέσποινα προχωρημένης ηλικίας, που θα με ξυπνάει με άρωμα πρωινού καφέ, συνοδευόμενο από τρίωρο παραλληρηματικό ντιμπέ'ι'τ μονολογικής διάθεσης.
Γιατί έτσι είμαι εγώ.. Δεν είμαι κανένας φλώρος του γλύκου ζεστού νερού (σαπούνι ph 5,5 ,πετσέτες πάνω ράφι δεξιά.. (π.π.ρ.δ.)).

Η ζωή πλάι μου, είναι μια περιπέτεια!" αναφώνησε και χάθηκε ανάμεσα στους αμμόλοφους του Σίμου, σπέρνοντας στο διάβα του τα αντικουνουπικά τσιρότα που ξεκολούσε με μανία από το ανεμοβλογιασμένο σώμα του, με την ελπίδα να φυτρώσουν ομπρέλες "Αουτάν" .΄Ετσι φυτρώνουν οι διαφημιστηκές ομπρέλες στις παραλιές της Ελαφονήσου."

2004-07-26 15:44


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Κάνεις πνεύμα, μικρό κι ελαφρόμυαλο ελαφοκόριτσο ε; Φταίω εγώ που σε περιμάζεψα, σου 'δωσα νερό απ' το παγούρι και μια προβιά να ρίξεις πάνω σου. Έπρεπε να σε παρατήσω εκεί, μέσα στις ασφάκες, κάτω απ' τον ανελέητο ήλιο, με τα μεγάλα πουλιά να κάνουν κύκλους πάνω απ' το κεφάλι σου. Ας είναι. Ας με ταπεινώσει η γενιά που, καθισμένη στη σκιά, τρέφεται με καρυδόπιτες χλε χλε, φορτίζει το μομπάιλ και ονειρεύεται το tatoo του έρωτά της.

2004-07-26 20:02

 
At 1:33 AM, Anonymous Anonymous said...

What a great site » » »

 
At 7:25 PM, Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info » » »

 

Post a Comment

<< Home