vita moderna

kisses, tears & psychodramas

25.10.05

Mums, sons & daughters

Τη μητέρα σου τη βλέπω παιδί μου τα λέμε δεν παντρεύτηκες μου λέει ε, σήμερα της λέω έτσι είναι τα παιδιά * ............................................................................... Ποια παιδιά κυρία Σοφία * ....................................................................................... E αυτό λέω κι εγώ στη δική μου μου λέει μαμά μη με πιέζεις σε παρακαλώ * .......................................................................................

* δεν σε πιέζω παιδί μου αλλά μπορεί να ζήσει έτσι ο άνθρωπος όλη μέρα κλεισμένη δεν σηκώνεται από το γραφείο


............Άσε με μου λέει έχω τα δικά μου μην επεμβαίνεις εγώ ανακατεύομαι στη σχέση σου με τον μπαμπά;

Έχει άγχος με τη δουλειά της, κυρία Σοφία * .........................................................Ναι, έχω τα δικά μου μην επεμβαίνεις μου λέει*

* ίδιο πράγμα είμαστε της λέω τι θα γίνεις εγώ αύριο μεθαύριο * μαμά μού λέει σου έχω πει μη με φορτώνεις άλλο*

μια κουβέντα είπα της λέω, μην κάνεις έτσι*.............................................................φυλάγομαι γιατί νευριάζει * κι εσύ τα ίδια αγόρι μου;* τα λέμε με τη μητέρα σου μου λέει με τη δουλειά είσαι ευχαριστημένος φέτος *

μπράβο αγόρι μου * να δώσεις χαιρετισμούς στη μητέρα σου...

Εντάξει κυρία Σοφία. Αντίο κυρία Σοφία...

12 Comments:

At 1:54 PM, Blogger kukuzelis said...

ψώνιο. Μ' αρ'εσει ως σύλληψη. Θα το εμπεδώσω όταν γυρίσω στο χαλάνδρι. Με την μουσική που επικρατεί εδώ πρέπει να την κάνω γρήγορα. Σ' αφήνω με την αίσθηση ότι ο διάλογος (;) κρύβει μυστικά.

 
At 3:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Εγώ πάλι, καθισμένη στο γραφείο μου, μ ένα σάντουιτς στο χέρι, μεσημέρι γαρ, αγχωμένη σαν την πρωταγωνίστρια με τη δουλειά, αλλά ακόμη περισσότερο με την διαρκή αδυναμία ουσιαστικής απάντησης στο εν λόγω ερώτημα είτε έρχεται από μαμάδες, από γιους ή από κόρες. Και μια και τόφερε η κουβέντα, γιατί δεν κάνεις Thas μια έρευνα εδώ μέσα για την (πρακτική) θέση των θαμώνων σου απέναντι στον ιερό θεσμό; Γιατί ρε παιδιά δεν παντρεύεστε;

 
At 3:50 PM, Blogger το θείο τραγί said...

* μπράβο αγόρι μου. μάς ζάλισες πάλι με τα τροχιοδρομικά σου * να δώσεις χαιρετισμούς στη μαμά... * έτσι, έ;

 
At 3:56 PM, Blogger mindstripper said...

Τελικώς έχει μεγάλη σημασία να είναι ικανοποιημένος ο άνθρωπος από τη δουλειά του. Την καλησπέρα μου. ;-)

(...δεν θα ξαναπιώ πάνω από δυο μαργαρίτες καθημερινή, δεν θα ξαναπιώ πάνω από δύο μαργαρίτες καθημερινή...)

 
At 4:11 PM, Blogger nonplayer said...

Επαναστατικό! Απόδοσες με κίνηση τη φευγαλέα ανουσιότητα του διαλόγου. Μου επιτρέπεις να το χρησιμοποιήσω στο μάθημά μου; (σοβαρά το εννοώ)

 
At 7:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Από ποιο γαλαξία μας στέλνεις αυτό το μπελαλίδικο post σου, ρε Thas, 7 η ώρα το ξημέρωμα; Πού βρίσκεσαι really;

 
At 1:15 AM, Anonymous Anonymous said...

brand any element (text, graphics, URLs, banners)
easy to learn
video tutorials show you how
easily combine text, audio and graphic all-in-one
powerful WYSIWYG Text Editor
import pre-recorded voice or music file

 
At 1:05 PM, Blogger Παπαρούνα said...

ξαφνικά, αρχίζω να γέρνω προς τα δεξιά... :Ρ

 
At 8:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Thas, τι γίνεται, γιατί όλα γύρω μας είναι αντίγραφα? Γιατί όλες οι μαμάδες θέλουν να μας παντρέψουν (και ακόμη χειρότερα, αν είμαστε χωρισμένοι, να μας ξανα-παντρέψουν), ενώ παραδέχονται πια ανοιχτά τις δυσκολίες του δικού τους γάμου (τον οποίο όμως υπέμειναν με στωικότητα-όχι σαν εμάς που δεν σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας και τα τινάζουμε όλα στον αέρα με την πρώτη ευκαιρία)…? Και εμείς-τα παιδιά ετών 40, χαχα-, γιατί όλοι είμαστε χωμένοι-χαμένοι σ΄ένα γραφείο, μόνοι στο ίντερνετ παρέα με ένα σωρό άλλους μόνους, και φορτωμένοι με το βάρος των σκέψεών μας, και ακόμη ψάχνουμε να βρούμε τι θέλουμε να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε, και κλαίμε όταν ακούμε το «μαμά γερνάω»?? εεεεε?????

 
At 10:23 AM, Blogger boyblue said...

sublime post of the month...

 
At 3:23 PM, Blogger discolata said...

αμάν βρε αγάπη μου έσφιξε το στομάχι μου...

τι διάολο, τη μέρα της μορμότας ζω;
κι εδώ;

οχού πια...

σμουτς

 
At 11:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Hello. Paul here. Just a quick note to say hi. Im just out letting bloggers know about some FREE web page building software that I just found. I know its not really related to your blog, however many bloggers have a related website as well as a blog. If you do have a website or are wanting to build one, this FREE software will build a professional website in minutes. It uses articles and rss feeds for content. You dont even have to write any content (you can if you want to) as it scours the web for free articles and rss feeds. All you have to do is enter you affiliate id and the software will do the rest. Best thing its FREE. I hope you like it as much as I do. You can find out more here web page building software All the best. Paul

 

Post a Comment

<< Home