vita moderna

kisses, tears & psychodramas

3.6.06

refugees

Στους μεμοράδες που (ανα)στέναξαν. Εμού συμπεριλαμβανομένου.


Artist - Oi Va Voi
Album - Laughter Through Tears
Song - Refugee

You ask me,
Why it is I come to you,
when someone else is just as good.
I asked them but they said the same,
Didn't even ask my name.

Explain to me
Just what it is you have to lose
Take a minute in my shoes
Don't it feel like you've paid your dues already

I'll show you,
That all our fates are so entwined
don't lose your faith in humankind
Just don't forget my state of mind
is fragile.

Together,
we can enjoy the taste of dignity
As long as you believe in me
I'll show you my reality
I've seen a few.

You ask me,
Why it is I come to you,
when someone else is just as good.
I asked them but they said the same,
Didn't even ask my name.

Another refugee.

Το refugee των Oi Va Voi που ακούγεται το κατεβάζετε ΕΔΩ.

***




Η φωτογραφία τραβήχτηκε στον κήπο του Hotel της Μέμορης (κατ.xoirovoskos) , λίγο πριν το ποστάρισμα. Διακρίνονται από αριστερά οι refugees:

Στυλίτης, Ξένος,'Ασημος γραφέας, Γρηγόρης Ζερβός, Βέρθερος στο dancefloor,Winnie, Γιάννης Καλαφάτης, ΝΤRDL, Αλίκη, Mπόνυ και Κλαούντια, Nαρκωμένο ντουλάπι, Κοκκινομποτίτσα (εδώ με χαμηλό μαύρο αθλητικό), Φαμ Φρακτάλ, Δήμητρα Ανδρέου (χωρίς τον γάτο), Frigor Jaginsky, Cennino Cennini και ο Αριστερόχειρ (κομμένος στη φωτό, φαίνεται μόνο ο αγκώνας του δεξιού χεριού).

(Αγαπητέ ξενοδόχε. Επειδή δεν έχω απλώσει λέξη στο καταραμένο word, κάνω ποστ τον πόνο μου. Να μην παρεξηγηθώ, αλλά αυτό δεν μετράει καθόλου;
μήπως θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε καταχώριση το τραγούδι; Ε; τι λέτε; Σσσσ...)

20 Comments:

At 11:25 AM, Blogger Ελένη said...

Δεν είμαι σίγουρη πως κατάλαβα ποιο είναι το πρόβλημά σου,βρε κουτό, αλλά πώς μπορώ να βοηθήσω ( για να εξιλεωθώ κιόλας); Τί ψάχνεις να βρεις; Να σε βοηθήσω εγώ, είμαι καλή σε αυτά. Try me.

 
At 12:13 PM, Blogger thas said...

Αρνούμαι να κάνω το homework. Βουλιάζω στο sofa, φτιάχνω σπιτάκια με τις κυριακάτικες εφημερίδες και χώνομαι από κάτω. (κάνω προσωμοίωση άστεγου)

Πώς να βοηθήσεις; Έχεις έτοιμο κανένα κείμενο τύπου "thas";

Το τραγουδάκι δεν σ’ άρεσε;

 
At 1:11 PM, Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Θας μου. Τί γλυκούλι είναι αυτό που είπατε για τα σπιτάκια από εφημερίδα.Πάλι δεν κατάλαβα το πρόβλημα αλλά είμαι εντελώς κουτό, ως γνωστόν.

Το τραγούδι δεν το άκουσα ακόμη γιατί αυτές τις μέρες ακούω φανατικά και στη διαπασών Dixie Chicks. Όχι γιατί μου αρέσει η κάντρυ βέβαια αλλά γιατί είναι ζόρικες και ωραίες γκόμενες οι Dixie Chicks και γιατί έχω βαρεθεί την κακία των άσχημων και υποτακτικών γυναικών κύριε Θας μου.

 
At 3:22 PM, Blogger lemon said...

...κανένα κείμενο τύπου "thas"...
αχ, Thas, αχ! βρε, δεν είναι homework, κληρονομικό χάρισμα είναι!!

(ξέρεις thas, μου ήρθε να σου πω εκείνο το βλακώδες που μου έλεγε η γυναικολόγος μου, δεν έχεις τίποτα, πήγαινε σπίτι σου, ξεαγχώσου, και την επόμενη φορά θα μου έρθεις έγγυος...
Αλλά δεν στο λέω.
Διότι έγγυος δεν έμεινα, και επίπλεον χώρισα κι όλας!!!)

 
At 8:14 PM, Blogger Alpha said...

ω τι υπέροχο συνεχίζει να ναι το μπλογκ σου θας!

μένω αστονισντ που λένε.όπως πάντα.

και ναι.το τργουδάκι ήταν υπέροχο.

όπως και ο βέρθερος στο ντανσφλορ.

διψάω ν αγοράσω το βιβλίο σου παιδί.

καλή η κουρούνα και η πλάκα της.και υπέροχη.

αλλά χωρίς τους ποιητές σ αυτον τον κόσμο της παράνοιας, πως θα επιβιώσουμε με λες?

 
At 12:32 AM, Anonymous Anonymous said...

wraio :)

 
At 2:26 AM, Blogger l'esprit de l'escalier said...

Lemon, τι καταπληκτικό κόμεντ. (Να αξιολογούνται και τα κόμεντ, όχι μόνο τα ποστ, τι.)

Thas, θα προσπαθήσω να σου δείξω τον άστεγο που κατοικεί (sic) μέσα σου, αφιερώντάς σου όλο το δίσκο "Τα μπαράκια" του Βαγγέλη Γερμανού. (Ξαν)άκουσέ τον από την αρχή από το τέλος πίνοντας (όχι απαραίτητα ζεστά) ποτά. Τον άκουσες; Ωραία. Ε μη μου πεις ότι δε νιώθεις τώρα ένας που δεν έχει επί ποίας μπάρας, έμπροσθεν ποίου μπαρτέντερ, όπισθεν ποίας αιθερίας υπάρξεως τη μεθυσμένη κεφαλήν κλίνη!

;-)

 
At 2:36 AM, Blogger l'esprit de l'escalier said...

Επίσης στο μυαλό μου έχει γεννηθεί η ιδέα ότι το Χοτέλ της Μέμορής μας είναι το ακριβώς αντίθετο από το ροκ του μέλλοντός μας.

Διευκρινίζω ότι αυτό δεν έχει καμιά αρνητική απόχρωση (δεν έχω το Σαββόπουλο θεό). Το γράφω μόνο και μόνο επειδή κάτι μου λέει ότι κάποιος μπορεί να το αναλύσει ωραία, αλλά -κατάρα- όχι εγώ.

 
At 9:06 PM, Blogger thas said...

Ελένη μας δεν πειράζει που δεν τα κατάλαβες όλα. Τα σημαντικά τα ξέρεις. Εσύ έκανες την προετοιμασία σου, προσπάθησες όλο το χρόνο και απόψε χρειάζεται ξεκούραση. Θα έχεις μαζί σου ένα μπουκαλάκι νερό και τη γόμα σου. Τα θέματα θα είναι βατά. Να προσέχεις να μην τα γράψεις όλα στο πρόχειρο γιατί μετά δεν θα μείνει χρόνος να τα αντιγράψεις. Θα ξεκινήσεις απ’ αυτά που ξέρεις καλύτερα. Να μην έχεις άγχος και να μην ακούς τι λένε οι άλλοι. Δεν σε φοβάμαι γιατί ξέρω την ποιότητα του διαβάσματός σου. Θα πας πολύ καλά.

Lemonάκι να πω πως κι εμένα με συγκίνησε ιδιαίτερα η απάντησή σου. Από ένα παλιότερο σχόλιο στο ποστ για τη Θεσσαλονίκη, έμενα με την εντύπωση πως είσαι με κάποιον από την εποχή των σπουδών σου. Περί του δικού μου χαρίσματος τα έχουμε ξαναπεί. Εσύ και ο mosaic είστε στυλοβάτες του οικοσυστήματος thas.

Αλλά αναρωτιέμαι. Πώς και γιατί να γράψει ο άνθρωπος όταν έχει καλύψει τα νώτα του; Εγώ το έχω ξεκαθαρίσει. Γράφουμε για να μας αγαπάνε. Αν αυτό μας δίνεται αφειδώς, όπως συμβαίνει τώρα εδώ με την περίπτωσή σας, γιατί να κάτσω να σκάσω; Τέλος πάντων. Ευχαριστώ και χιλιοευχαριστώ. Να είστε καλά. Ο Αλλάχ να σας δίνει χρόνια και οροφοδιαμερίσματα. Η ζωή σας να είναι γεμάτη σπα και βιοενεργειακά μασάζ. Τα τσάκρα σας να γεμίζουν ενέργεια. Η μπαταρία του αυτοκινήτου σας να είναι πάντα φορτισμένη. Το ατομσίδερό σας να τσουλάει σα πάνου σι βιλούδου. Να μη σας λείψει ποτέ το ρύζι μπαρμπα Μπεν και να κερδίσετε στη λοταρία εφτά κασόνια κονσέρβες whiskas για γάτες.

Non private life, σ’ ευχαριστώ πολύ. Εσύ να κερδίσεις ένα κασόνι cutty sark και τριάντα τρεις χιλιάδες παγάκια με σχήμα μαργαρίτα, αυτοκινητάκι, καρδούλα και αγριομελισσούλα.

Όσο για σένα λεσπριτία εύχομαι κάτι απλό. Υγεία, μακροημέρευση, δημιουργία, χρήμα, δόξα, έρωτα, φιλία, σεξ στο σπίτι, σεξ στο γραφείο και σεξ στην εξοχή. Μα πάνω απ’ όλα εύχομαι να σου βγαίνουν όλα τα καρπούζια άλφα άλφα: πάντα κόκκινα, γλυκά και ζουμερά.

 
At 10:14 PM, Blogger Ελένη said...

Ax κύριε Θας μου. Πώς καταλάβατε πως τρελλαίνομαι για άντρες πυγμαλίωνες;
Αν μου τραβήξετε και καμία ανάποδη ( γιατί όχι, δυο και τρεις) θα με έχετε σκλάβα πειθήνια ( από τις αποκριάτικες μεταμφιέσεις μου, αυτή είναι η πιο πετυχημένη!)

Θα γράψετε κάτι για τις Dixie Chicks τις κοπελάρες που έγραψαν ολόκληρο πρόεδρο των ΗΠΑ στα παπάρι... εννοώ στις παλιές τους γόβες;

Ωραίο το τραγούδι.

 
At 11:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Μπράβο, ωραίο και το τραγουδάκι, ωραίο που ακούγεται μόλις μπαίνει κανείς στο σπίτι σου, ωραίο και το θέμα του... που κανείς δεν σχολιάζει, αχ, αχ, μόνο για τους εαυτούληδές μας υπάρχει χώρος, χρόνος και ταλέντο. Δεν κριτικάρω πρόσωπα, μην παρεξηγηθώ, πρόκειται για την αρρώστια του μέλλοντος: εγωπαθής κοινωνική αφασία, και η επιτυχία των μπλογκοπαρεών συνιστά νομίζω ακριβώς μια υγιή αντίδραση σ'αυτή την ανεπαίσθητη αλλά βαθύτατη αλλοίωση. Είδατε το V for Vendetta;

 
At 9:19 AM, Blogger thas said...

Ευχαριστούμε για τα καλά σου λογάκια. Χαρήκαμε πολύ που σου άρεσε. Ακόμα δεν αξιωθήκαμε να το δούμε- δεν καταφέραμε να σηκωθούμε από τον υπολογιστή.

Ήρθε το καλοκαίρι;

 
At 10:17 AM, Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Καλημέρα.

Και στάλεγα ρε συ Thas ρύθμισε το διάφραγμα στην φωτογραφία.

Αντε τώρα να δουν οι αναγνώστες το χρυσό δόντι την ώρα που χαμογελούσα με τις ατάκες του Αθήναιου και τις πόζες των κοριτσιών!

 
At 1:14 PM, Blogger Provato said...

εξαιρετικό τραγούδι... άμα θες έχω το album να στο στείλω...


μπεεε μπεε μπε!

 
At 12:45 PM, Blogger thas said...

@Γεώργιε, ήθελα να είναι αρτιστίκ η φωτό. Στο επόμενο θα ανεβάσω μόνο τη δική σου (με τη γούνα). Εκεί φαίνεται το χρυσάφι. :-)

@Laughing_Sheep, glad you like it. Και πώς θα μου το στείλεις δηλαδής; Με email; Ευχαρίστως!

 
At 3:10 PM, Blogger Magica de Spell said...

Αχ Thas μου, η πολλή δουλειά τρώει τη Μάτζικα και μόλις τώρα είδα αυτό το ποστάκι.
Πολύ ευγενική χειρονομία το τραγούδι και πολύ ωραία ιδέα να δημοσιεύσεις την αναμνηστική μας φωτογραφία.

 
At 12:31 PM, Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site...
Eczema stories pictures Lamborghini extrem pictures association eczema national

 
At 7:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 
At 3:28 PM, Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

 
At 8:40 AM, Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! 3 days after quitting smoking how to install a moen kitchen faucet Sans a belt pants lucent technologies cisco systems sco

 

Post a Comment

<< Home