vita moderna

kisses, tears & psychodramas

26.2.07

Το λαθάκι

Το πρώτο σοβαρό πάρτι ήταν στις αρχές της τρίτης γυμνασίου. Θυμάμαι το υποφωτισμένο σαλόνι και αρκετό κόσμο γύρω, χωρίς γονείς. Οι ενήλικες λειτουργούσαν σαν υπενθύμιση ότι ο χώρος (και τα αισθήματά μας) προστατεύονται. Αντίθετα εδώ πλέαμε στην ανοιχτή θάλασσα και καθένας κολυμπούσε όπως μπορούσε. Δυστυχώς είχα ήδη προλάβει να συνειδητοποιήσω πως η ζωή δεν θα μου χαριζόταν και πάλευα να εφεύρω έναν εαυτό αρεστό στα κορίτσια. Σε κάποια κορίτσια, εννοείται.

διαβάστε τη συνέχεια

(το παρόν γράφτηκε για το Φιλοξενείο όπου και παρατηρείται καθημερινός συνωστισμός όλων ημών των παραγνωρισμένων και εν πολλοίς αδικημένων γραφέων της διαπλεκόμενης παλιοκενωνίας. Χάρις στην ευγενική και τρυφερή οικοδέσποινα ακούγεται επιτέλους η σπάνια, ξεχωριστή φωνή μας)

31 Comments:

At 3:19 PM, Blogger Τίποτα said...

Δεν έτυχε να σε ξανασυναντήσω μέχρι τώρα. Ας είναι καλά το Φιλοξενείο.

 
At 4:27 PM, Blogger oistros said...

Όχι απλά κοκκίνησα αλλά ομοιάζω πλέον με ερυθρόδερμο :-)
Η καλοσύνη στους καιρούς μας λειτουργεί .. εξ αντανακλάσεως.
Ανθ' υμών, η ρεσεψιονίστ.

 
At 11:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Ευχαριστώ ζεστό και χαμογελαστό! Το άφησα εδω πάνω-πάνω για να το βρείς εύκολα αλλά δεν θυμάμαι αν πάτησα το publish your comment (δεν έχω πιεί και καφέ ο τεμπέλης άνθρωπος) γι΄αυτό το ξαναφήνω τραγουδώντας συγχρόνως το παλιό-καλό you've got a friend. Αν τόχω πατήσει το publish και σου βγεί διπλό, σβύσε το ένα απο τα δυό παρακαλώ!

 
At 11:24 AM, Blogger thas said...

Μα κι εσύ (δυτικό και παραπλανημένο) πρόσωπο, αντί να εμπιστευτείς το αλάθητο ένστικτό σου, πας κι εμπιστεύεσαι τα μάτια σου! Τσ τσ τσ...αλλοτρίωση! (ότι φταίω, όμως, ο επιπόλαιος, φταίω!)

Καλημέρα oistre και τίποτα. Nice to meet you, too.

 
At 10:45 AM, Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα. Πολύ καλό. Είναι όντως αληθινή η ιστορία; Αν και τι σημασία έχει, θα μπορούσε κάλιστα. Θα την τυπώσω και θα τη δώσω στην Κατερίνα να τη διαβάσει κι αυτή. CU.

 
At 1:27 PM, Blogger thas said...

Όοο, χαλόου marios! (το s το ψάχνεις στα ελλήνικος καρντιά μου και μπερδεύεται με το w). Η ιστορία είναι πράγματι αληθινή, με τις απαραίτητες προσθήκες. Χαιρετισμούς στην Κατερίνα, φιλιά του μποθ οφ γιου.

 
At 4:58 PM, Blogger kerasia said...

Τρυφερό ήταν, με μια μυρωδιά ερωτικού πένθους :)

 
At 5:42 PM, Blogger thas said...

Ό,τι πει ο πελάτης! Τρυφερό; Τρυφερό! Δεν χαλάμε χατήρια. Αρκεί να σας αρέσει κάτι, να σας βολέψει και θα τα βρούμε. Μόνο γραμμάτια δεν βάζουμε- προτιμώ να το χαρίσω παρά να έχω το άγχος. Με καταλαβαίνεις.

(γεια σου kerasia μου. thanx)

 
At 12:50 PM, Blogger switters said...

Ξερεις, τωρα υπεροχο κτλ, μην γινομαστε κλισε.

 
At 8:41 PM, Anonymous Anonymous said...

Διηγήσεις σαν αυτή είναι πάντα "αληθινές" γι' αυτό και πιάνουν τόσο "τόπο", νομίζω. Δεν ξέρω που ομοιάζει ή υπερέχει ο Κούντερα, αλλά από ένστικτο και ευαίσθητα αισθητήρια διαθέτε κ. Thas... Πολύ καλή επιλογή, έμπνευση και φυσικά γραφή όπως πάντα. Είστε πολύ "συμπαθητική παρέα" τελικά.

 
At 10:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Εσένα το ξύλο θα σου το δώσω από κοντά, για τους λόγους που γνωρίζεις... Αλλά την πάτησες κι εσύ με την παρεξήγηση που έγινε μ' ένα πρόσωπο που είναι εδώ πάνω από το κεφάλι μου και το καταυχαριστήθηκα, στο λεω να το ξέρεις, άμυαλε πλακατζή!

ΑΛλά το κείμενό ήταν ωραίο, το λαθάκι δεν ξέρω ποιο ήταν ακριβώς. Στην αρχή το διάβασα λιθαράκι και σαν λιθαράκι πιο πολύ καταλαβαίνω πραγματικά όλες αυτές τις ατέλειωτες ώρες που κάποιοι από εμάς σταθήκαμε κάτω από το παράθυρο ενός ονείρου που μας μεγάλωσε λίγο λίγο και μας έκανε άγνωστο ακόμα τι, μα κάτι μας έκανε, λιθαράκι λιθαράκι το όνειρο.
Φιλιά ρε Thas!
Το μπλογκο-σπίτι που κατοικώ το ξέρεις, μη δώσω τώρα διευθύνσεις εδώ μέσα, τι θα λέει ο κόσμος... να 'ρχεσαι, ο κύρης μας σε αγαπά.

 
At 12:35 PM, Blogger thas said...

Switters ευχαριστώ πολύ, ξέρεις τώρα, να μην γινόμαστε φλύαροι :-)

Kliv να πω κατ’ αρχάς ότι ο Κούντερα ήταν μέτριος μαθητής στην τάξη. Αντέγραφε από τον Ροθ που αντέγραφε από μένα. Οι δικές μου εκθέσεις ήταν πάντα οι καλύτερες- περιττό να το σημειώσω, το βλέπεις και μόνος σου. Δυστυχώς ο Κούντερα ήταν πολιτικοποιημένος και βρήκε γρήγορα εκδότη. Αν διαβάσεις τα βιβλία του- εγώ το έχω αποφύγει μέχρι τώρα- θα διαπιστώσεις ότι είναι γεμάτα φλυαρίες και αδιέξοδους στοχασμούς για τον έρωτα, την πολιτική και τον θάνατο. Δεν έχει ωραία θεματολογία. Αντίθετα εγώ έχω πολύ συναίσθημα, λόγο λαγαρό και καρδιά ευρύχωρη που χωράει όλες τις φυλές του κόσμου. Θέλω να φτιάξω μια αλυσίδα ειρήνης από μπλόγκερς-αναγνώστες που θα σφιχταγκαλιάσει όλη την ανθρωπότητα. Αγαπώ τη μητέρα Τερέζα και το έργο της. Θέλω να προσθέσω κι εγώ το λιθαράκι μου στον παγκόσμιο πολιτισμό και να αφήσω τον πλανήτη μας πιο όμορφο απ’ ό,τι τον βρήκα. Νομίζω πως τα έχω καταφέρει. Ο Κούντερα μου στέλνει καθημερινά μέιλ συγχαίροντάς με για κάθε τελευταίο ποστ. Αντιγράφω το τελευταίο:
«Με έστειλες πάλι προχθές ρε thas. Τι μου θύμισες. Μάντρες, κοπάνες, θρανία. Τον κύριο Μπουφέ που είχαμε στα αρχαία. Τώρα που το θυμήθηκα: Τι θα γίνει με εκείνο το Hustler; Στείλτο γρήγορα- λείπει από το αρχείο μου! Love you, o Mίλαν ο Κούντερα».
Εννοείται ότι δεν του το είχα κλέψει εγώ αλλά ο Παπετρόπουλος.

Γεια σου Βασιλική μου. Έλεγα πάει, δεν θα ξαναπεράσει. Πριν γράψεις σχόλιο σε παρακαλώ στέλνε μέιλ να σου πω αν σοβαρολογώ ή όχι :-)
Έμαθα τα κατορθώματά σας και τη μεγάλη σας επιτυχία. Εύγε εύγε εύγε. Για όλα.
Όποτε βρίσκω χρόνο περνάω από το σπιτάκι, ξέρω διευθύνσεις, τα πάντα! Αλλά ντεν έχω χρόνο τελευταία. Όχι ότι κάνω τίποτα. Αλλά έχω πείσει τον εαυτό μου ότι είμαι busy γιατί είναι της μόδας. Φιλιά!

 
At 7:33 PM, Blogger lemon said...

Βρε thas, τα σχόλιά σου συναγωνίζονται τα ποστς σου...
(δεν πιστεύω να το έχουμε ξαναπεί ΚΑΙ αυτό? έψαχνα για κάτι πρωτότυπο...)

 
At 6:16 PM, Blogger thas said...

Εσύ γατάκι να μπεις στην τρύπα σου. Από σένα πλέον θα δέχομαι μόνο γκρίνια. Αν θέλεις απαραιτήτως να προσφέρεις κάτι στον συνάθρωπό σου thas στέλνε, παρακαλώ, σοκοφρέτες ION τις κλασικές, όχι τις νέες με αμύγδαλο. Πιστεύω ότι σ'έναν κόσμο υπό κατάρρευση είναι η μοναδική μας σύνδεση με τις αξίες του παρελθόντος. ΑΘΑΝΑΤΟ προϊόν. Μόλις το (επανα)διαπίστωσα.

 
At 12:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Ε, καλά, βρε thas, αν το σχόλιό μου ότι μου θύμισες τον Κούντερα το θεώρησες τόσο υπερβολικό πια, put the blame on me.
Καμιά πρόθεση κολακείας ή ειρωνείας δεν είχα. Απλώς μου άρεσε πολύ το κείμενο και το αναπάντεχο και ειρωνικό γύρισμα στο τέλος...
Πω πω, δεν θα ξανατολμήσω να γράψω καλό λόγο...

 
At 3:06 PM, Blogger thas said...

Μην τολμήσεις και δεν ξαναγράψεις. Προσωπικά, και με τον Δοστογιέφσκην τον ίδιον να με συγκρίνεις, δεν έχω κανένα πρόβλημα να σκεφτώ ότι υπερέχω. Μόνο με τον άρχοντα Πετεφρήν μη με συγκρίνεις γιατί εκεί παθαίνω μεγάλη ψυχολογία.

 
At 10:41 AM, Blogger oistros said...

Μετά από απαίτηση των αναγνωστών σας να γράφετε συχνότερα, το Δ.Σ. του Ιδρύματος "Α.Β.Γ.Moderna" αποφάσισε να σας εκχωρήσει με απ' ευθείας ανάθεση νέα πενταπλή σύμβαση. ;-)

 
At 9:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Εντάξει, θα κρατηθώ εντός ορίων :-)
Αλλά γιατί δεν ακούτε και την αγαπητή οίστρο που σας λέει να γράψετε; Όλο περνάμε από δω και ποστάκι γιοκ.

 
At 2:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Γράφεις πολύ σπάνια, τι στην ευχή γίνεται; Σε επιθυμήσαμε.

 
At 6:26 PM, Blogger thas said...

Με είχε πάρει ο ύπνος κι έγειρα, καλοί μου άνθρωποι. (Ξεχάστηκα, χτυπώντας την κιθάρα). Έδυσε κι όλας ο ήλιος;

(καλή μου oistros θα κάνω ό,τι μπορώ. Το πότε δεν ξέρω.)

 
At 11:58 AM, Anonymous Anonymous said...

s2quD0 Your blog is great. Articles is interesting!

 
At 9:05 PM, Anonymous Anonymous said...

rBrDAc Wonderful blog.

 
At 10:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Nice Article.

 
At 10:18 PM, Anonymous Anonymous said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

 
At 11:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Wonderful blog.

 
At 4:47 PM, Anonymous Anonymous said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

 
At 8:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Hello all!

 
At 11:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Hello all!

 
At 3:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Good job!

 
At 8:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Wu2nE0 Wonderful blog.

 
At 9:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Magnific!

 

Post a Comment

<< Home