vita moderna

kisses, tears & psychodramas

3.9.04

1,2,3 ώωωπ / το 'ριξα στο σορολόοοπ

Αμέριμνος ο Σαμπάνης έπινε πορτοκαλάδες δεξιά και αριστερά, ακαταπαύστως. Άνοιγε κουτάκια Ήβη κι άκουγε τα τζιτζίκια, ενώ ένα ραδιούργο χέρι, στη σκιά, έριχνε τη σκόνη από το διπλωμένο ασημόχαρτο πάνω στην αναβράζουσα επιφάνεια η οποία απορροφούσε ταχύτατα την συμπυκνωμένη τεστοστερόνη.

Συμπέρασμα: Από παλαιά, όλα τα ναρκωτικά, διαλύονται στην πορτοκαλάδα!

*


Ο ήλιος έδυε, όταν οι τρεις τους έπιναν αμέριμνοι το αναψυκτικό τους (πορτοκαλάδα ενδεχομένως) στο μπαλκόνι του Τζέκου. Χτυπάει το κινητό.
Ο Κεντέρης, ακούγοντας ότι τους ψάχνουν, αποφασίζει να τρέξει στο Ολυμπιακό χωριό. Είναι ανένδοτος. Ο Τζέκος λέει: μπείτε στο αμάξι να σας πάω. Ο Ολυμπιονίκης μας όμως αρνείται και αρπάζοντας τα κλειδιά της μηχανής του (καθόσον είναι δεινός αναβάτης) λέει αποφασιστικά: πάμε Κατερίνα, με τη μηχανή θα φτάσουμε πιο γρήγορα!
(σχεδόν πιστή καταγραφή των λεγομένων του Δημητρακόπουλου, δικηγόρου του Κεντέρη, στον Ευαγγελάτο)

Συμπέρασμα: άμα τσιγγουνεύεσαι όταν διαλέγεις δικηγόρο, θα καείς!

*


Ερώτηση: Γιατί έμειναν 5 ημέρες στο ΚΑΤ, για μικροεκδορές;
Απάντηση: Ρωτάτε εμένα κε Ευαγγελάτο; Ο οποίος, από την πρώτη ημέρα προσπαθώ να πάρω τα παιδιά να τα πάω στο χωριό (να κατουρήσουν). Και να μου λέει ο γιατρός: κε Δημητρακόπουλε, δεν φτάνει που είστε δικηγόρος, θέλετε να γίνετε και γιατρός; Μπορώ εγώ (συνεχίζει ο γιατρός) ως γιατρός, να πάρω την ευθύνη, να δώσω εξιτήριο στα παιδιά και καθώς περπατάνε, ας πούμε, να ζαλιστούν να πέσουν, να χτυπήσουν και να έχουμε χειρότερα;

(από την ίδια συνέντευξη)

Συμπέρασμα:Ακόμα και οι γιατροί σκέφτονται με έναν απλό, καθημερινό τρόπο.

3 Comments:

At 12:03 AM, Blogger thas said...

Σχόλια:

QarcQ:Ενίσταμαι Νίκο!

Εγώ ο ίδιος
(και απαράλλαχτος ,γιατί υπάρχει και το «εγώ,αυτός ο άλλος».
Το εγώ μου & το άλλο μου εγώ. Συναντάται συνήθως ως απάντηση στο :

-Εσείς Κύριε Δημητρακόπουλε ,γιατί..;

-Άλλο εγώ!
Εγώ άλλο. Αλό αλό, δις ιζ μι σπίκινγκ…)

τους έστυψα τον άκακο, βιταμινούχο, πλήρη σε ιχνοστοιχεία χυμό Αβοκάντο-παντζάρι , ενώ τόνισα επανειλημμένως (΄΄΄΄΄΄΄΄) στο Σαμπάνη να μη φάει εκείνο το τοστ διότι θα του κάνει κακό.
Συγκεκριμένα , και στο σημείο αυτό σηκώνεται η τρίχα μου Νίκο ,να κοίτα ,να ζουμάρει και η κάμερα, και θέλω όλοι να με πιστέψετε καθώς ορκίζομαι σε ότι ιερό και όσιο δεν έχω, του είπα:
«Πιες ένα χυμό από τα χεράκια μου Λεωνίδα ,που πάτε & δίνετε τα λεφτά σας έξω, θα σας ρίξουν τίποτα στο ποτήρι . Και μην τρως αυτό το τοστ. Δεν κάνει.
Το τοστ στειρώνει!»

2004-09-03 14:44


--------------------------------------------------------------------------------

thas:Αλό αλό, QarcQ ce tu? Ού ε του; Βουίζ, κάτσι να πάρου του μηδέν, ποιός είναι αυτού; Εσύ είσι ντοτόρε; Να κλείσω να με πάρεις πίσω, α; Ναι; Ακούς; Μπααα, χάλασ ιτούτο. Γκουπ, γκουπ, γκουπ. Ναί; Ποιος είναι; Του-τοστ-στειρών είπις;

2004-09-05 18:12


--------------------------------------------------------------------------------

διμίτρις:Βοήθια γιατρέμ, πεμ, η γκαζόζ' στειρών?

2004-09-06 11:21


--------------------------------------------------------------------------------

Arkoudos:Μάλιστα. Ίσως η καλύτερη περιγραφή των γεγονότων απο καταβολής Ευαγγελάτου. Να 'σαι καλά, να μας τα θυμίζεις.

Συμπέρασμα: When in doubt, read Thas.

2004-09-14 11:54


--------------------------------------------------------------------------------

thas:thnx Ark!

2004-09-14 15:23

 
At 2:59 AM, Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info » » »

 
At 5:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! »

 

Post a Comment

<< Home